網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月4日 星期日

勁噴血!關之琳火辣透視裝晒「胸」器 __,關之琳,

關之琳以火辣透視裝上陣,認真吸睛。「大美人」關之琳(之之)出席活動,以低胸透視裝現身的她晒盡「胸」器,認真吸睛!對於性感打扮,她笑說:「少少性感啦,接受到!」問到聖誕如何慶祝?她表示公司十分忙碌,要做品牌宣傳和拍廣告,又要做運動。她續透露現在又洽談一個內地真人騷,她說:「睇過啲真人騷覺得幾好玩,不過要出埠,所以未答應。(擔唔擔心體能應付唔到?)唔擔心,我平日有做好多運動。(有冇底線?)我好玩得,冇 ...


關之琳以火辣透視裝上陣,認真吸睛。

「大美人」關之琳(之之)出席活動,以低胸透視裝現身的她晒盡「胸」器,認真吸睛!對於性感打扮,她笑說:「少少性感啦,接受到!」問到聖誕如何慶祝?她表示公司十分忙碌,要做品牌宣傳和拍廣告,又要做運動。她續透露現在又洽談一個內地真人騷,她說:「睇過啲真人騷覺得幾好玩,不過要出埠,所以未答應。(擔唔擔心體能應付唔到?)唔擔心,我平日有做好多運動。(有冇底線?)我好玩得,冇乜底線,最緊要唔好太危險!」

考慮復出幕前

問到受甚麼吸引而考慮復出幕前?之之說:「因為工作多咗,個人活躍咗,好似我以前講唔想拍戲,但依家多咗空閒,咪做啲自己鍾意嘅嘢,依家都有啲劇本係為我而寫,不停傾緊,如果真係有一個可以令我動心嘅劇本,都會拍㗎!(有咩角色同對手可以打動你?)角色唔重要,最重要係應付到,因為我成十幾年冇拍戲,如果有相熟朋友做對手係會定啲!(係咪離婚後心態開放咗?)我冇變,只係工作開始咗就停唔到,人活躍咗可以諗吓,未必唔係好事。(對你啲粉絲嚟講肯定係好事?)唔知我仲有冇粉絲?可能要再儲過」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!