網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月18日 星期日

名人:女友未過四太關!猷君拍拖似偷情 __,猷君,梁安琪,四太,偷情,

CoCo仲未氹掂四太(圓圖)?賭王四房公子何猷君向來除了讀書叻,戀事亦相當精彩!女友多多的他不久前爆出戀上少女標本成員袁紫僑(CoCo),兩人經常sweet爆地於社交網放閃。雖然猷君愛得投入,不過新女友似乎仲未過四太梁安琪嗰關,早前四太被問到想唔想猷君和CoCo結婚時,她直言:「咁快?猷君依家仲創緊業,結婚嘅嘢慢慢嚟。」未過四太關,猷君拍拖不得不低調處理。發現記者即撇CoCo日前猷君相約CoCo打 ...




其他影片:>>






CoCo仲未氹掂四太(圓圖)?

賭王四房公子何猷君向來除了讀書叻,戀事亦相當精彩!女友多多的他不久前爆出戀上少女標本成員袁紫僑(CoCo),兩人經常sweet爆地於社交網放閃。雖然猷君愛得投入,不過新女友似乎仲未過四太梁安琪嗰關,早前四太被問到想唔想猷君和CoCo結婚時,她直言:「咁快?猷君依家仲創緊業,結婚嘅嘢慢慢嚟。」未過四太關,猷君拍拖不得不低調處理。

發現記者即撇CoCo

日前猷君相約CoCo打邊爐,更愛屋及烏約埋女友的姊妹何佩瑜(Jeana)、Annie G.等,一行人玩至凌晨2點半始埋單。行頭的猷君步出時發現記者,即大為驚訝,立即轉身通告各人,然後獨自上車走人。被撇下的CoCo與Jeana、Annie等不知所措,及至Jeana和Annie亦有車接走,剩下CoCo一個人呆企門口。

未幾暗角跳上同一車

未幾,猷君的司機終於駕着空車折返,CoCo獨自登車。當座駕駛至附近街頭,以為撇甩記者的猷君和數名友人忽然由暗角衝出來,鬼崇地跳上車齊齊走人,拍拖拍得相當小心。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!