網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月18日 星期日

【溫哥華直擊】強強被玩要用腳趾食提子 公開嗌老婆岑麗香:蕉蕉! __,岑麗香,

(新增訪問內容)換上中式裙褂嘅香香岑麗香同強強,向完父母斟茶後,就正式同傳媒做訪問,講到今晚會喺酒店擺30圍,招呼好多教會朋友同埋香港專程飛過嚟觀禮嘅賓客。強強同強嫂坐定定接受傳媒訪問,「恭喜晒」「恭喜晒」之聲不絕,香香亦連聲答道:「多謝晒!辛苦晒咁多位!」心情呢?「今朝喺教堂行禮,因為地方比較細,所以大家都好close。」然後香香再興奮地謂:「啱啱正式結咗婚lu!」咁即係叫咩太呢?有記者笑言嗌「 ...




其他影片:>>






(新增訪問內容)換上中式裙褂嘅香香岑麗香同強強,向完父母斟茶後,就正式同傳媒做訪問,講到今晚會喺酒店擺30圍,招呼好多教會朋友同埋香港專程飛過嚟觀禮嘅賓客。強強同強嫂坐定定接受傳媒訪問,「恭喜晒」「恭喜晒」之聲不絕,香香亦連聲答道:「多謝晒!辛苦晒咁多位!」心情呢?「今朝喺教堂行禮,因為地方比較細,所以大家都好close。」然後香香再興奮地謂:「啱啱正式結咗婚lu!」咁即係叫咩太呢?有記者笑言嗌「強嫂」,香香即笑不攏嘴,似乎對呢個稱呼都好受落喎!之後香香補充謂:「叫香香都得嘅!」記者改為問強強平時點樣嗌香香,因為強強中文唔太好,一時get唔到,向香香求助。答案係:「叫佢?就叫香香囉!」笑得好sweet呀!但依家身份唔同咗喎,強強就答:「我喺屋企就嗌佢蕉蕉嘅!」語畢大家都忍唔住狂笑,強強好cute啊!問到俾老公幾多分,香香就話:「梗係100分!」至於今早接新娘環節,香香就話:「係呀,辛苦佢哋7個男仔,答好高難度問題,好大犧牲,爭啲嘴對嘴,又要食紫菜,我喺後面睇,佢哋仲要腳趾食提子,辛苦你哋」強強即插嘴話:「唔係我哋,係辛苦我呀!」記者問強強有冇埋怨老婆?點知強強話:「都會呀!」現場即時dead air咗3秒……嚟唔切反應嘅香香就「吓」咗一聲,事後強強話今朝接新娘好大壓力……唔知係咪壓力大,抑或廣東話唔多靈光,搞到強強有啲啲辭不達意呢?問到強強老婆香香有幾好,強強重覆3次「好、好、好!」問佢有冇其他形容詞,強強就話自己中文唔好,唔識點講!之後一對新人應傳媒要求,終於甜蜜咀嘴,但當記者起哄話要咀10秒,強強即好大反應話:「吓!咀咁耐?」香香同強強呢pair真係天造地設一對!

採訪、攝影:黃曉程、羅德光 婚戒係由強強設計,象徵團團圓圓咁解。 蕉蕉錫錫!
兩隻金豬,大嗰隻好搞笑 記者問強強有冇埋怨老婆?點知強強話:「都會呀!」現場即時dead air咗3秒……嚟唔切反應嘅香香就「吓」咗一聲。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!