網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月11日 星期日

同小方分手大半年 Stephy剖白:見唔到有好好嘅未來! __,Stephy,方力申,小方,鄧麗欣,



其他影片:>>






唔通真係人生如戲,Stephy同小方拍完《紀念日》就宣佈分手,嚟緊呢套《失戀日》,再無小方,一個人孭飛嘅Stephy,承認電影主角阿寶,同自己愛情觀好似。「好似電影裡面嘅阿寶,正正係我呢個年紀,工作咗七、八年,同男朋友又拍咗好多年拖,但無見到有啲可能嘅改變,或者有好好嘅未來,睇唔到,所以希望喺呢個框框跳出嚟,跳出安全區,去搵新突破,想有新想法,所以同真實嘅自己有少少相似囉。」今年三月,方力申Ste ...


唔通真係人生如戲,Stephy同小方拍完《紀念日》就宣佈分手,嚟緊呢套《失戀日》,再無小方,一個人孭飛嘅Stephy,承認電影主角阿寶,同自己愛情觀好似。

「好似電影裡面嘅阿寶,正正係我呢個年紀,工作咗七、八年,同男朋友又拍咗好多年拖,但無見到有啲可能嘅改變,或者有好好嘅未來,睇唔到,所以希望喺呢個框框跳出嚟,跳出安全區,去搵新突破,想有新想法,所以同真實嘅自己有少少相似囉。」

今年三月,方力申Stephy宣佈結束十年情,令唔少fans一殼眼淚,原來33歲嘅Stephy愛情睇法唔同咗!

「其實唔太肯定同我過咗30歲有關,定係時間性有關,定點樣。的確,喺呢幾年嚟,對感情、工作或一啲嘢嘅觀點睇法係有啲唔同咗,可能放開咗,或者大膽咗,我唔知點形容,但係係會有啲新思維出咗嚟!」

分手已經一段時間,傷痛復原,Stephy感覺完全放開咗!

「唔開心或者開心,你點都要面對,點都要渡過。我唔會沉迷喺唔開心,可能我覺得安全感好緊要,沉迷即係我要依靠佢啦、即係我無咗佢唔得,咁我就覺得點解一個人無咗一樣嘢唔得呢!」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!