掃呢頁CODE去手機

2017年1月15日 星期日

知內情唔講得?克勤有口難言 __,克勤,李克勤,

李克勤昨晚返電視城領回勁歌金曲獎座。
知內情唔講得?克勤有口難言歌手李克勤昨晚出席《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》頒獎儀式及《慈善星輝仁濟夜》,談到歌手張敬軒被指遭內地節目《歌手》撤走,曾參賽的克勤謂:「點會冇留意,不過Mani(英皇高層霍汶希)未講我點可以講?呢啲留番畀官方答,我作為軒仔朋友兼同事都唔方便講太多,因為咁對佢唔公平!」李克勤昨晚返電視城領回勁歌金曲獎座。不過他直認私下有與軒仔聯絡:「事前事後都有傾,有Wechat聯絡軒 ...


知內情唔講得?克勤有口難言

歌手李克勤昨晚出席《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》頒獎儀式及《慈善星輝仁濟夜》,談到歌手張敬軒被指遭內地節目《歌手》撤走,曾參賽的克勤謂:「點會冇留意,不過Mani(英皇高層霍汶希)未講我點可以講?呢啲留番畀官方答,我作為軒仔朋友兼同事都唔方便講太多,因為咁對佢唔公平!」

不過他直認私下有與軒仔聯絡:「事前事後都有傾,有Wechat聯絡軒仔,要睇Mani回應先啦,靚女都未講,我呢啲唔靚嘅唔講」談到軒仔因網上留言過激、被列入黑名單遭撤走等傳言,他表示:「唔知,我真係唔知!」


鍾意就快D Share啦!