掃呢頁CODE去手機

2017年1月15日 星期日

【男方家人唔like?】新歡無端被傳係空心老倌 32歲沈卓盈扮單身有苦衷? __,沈卓盈,

32歲嘅沈卓盈感情生活多姿多采,先後同飛機師Simon、金融闊少男友RayMak拍拖,最後經過幾番離合分手收場,沈卓盈仲搬返青衣公屋同屋企人住。直到舊年3月,《蘋果》曾經影到沈卓盈同四眼男行街街。有傳Calvin,家族經營內衣褲出口生意,最近更有傳沈卓盈釣金龜成功。日前女方終於忍唔住,喺網上爆seed否認:「如果如雜誌所講我是那麼貪慕虛榮,只求釣甚麼金龜的話,我想我一早已經成功了,還需要在捱嗎?」 ...




其他影片:>>






32歲嘅沈卓盈感情生活多姿多采,先後同飛機師Simon、金融闊少男友Ray Mak拍拖,最後經過幾番離合分手收場,沈卓盈仲搬返青衣公屋同屋企人住。直到舊年3月,《蘋果》曾經影到沈卓盈同四眼男行街街。有傳Calvin,家族經營內衣褲出口生意,最近更有傳沈卓盈釣金龜成功。日前女方終於忍唔住,喺網上爆seed否認:「如果如雜誌所講我是那麼貪慕虛榮,只求釣甚麼金龜的話,我想我一早已經成功了,還需要在捱嗎?」(新聞連結:http://bit.ly/2inzlzk)噚日《蘋果》收到讀者報料,話沈卓盈講大話,其實佢哋喺上年2月開始拍拖,報料者又指收到風謂某人係「空心老倌」云云。傳就係咁傳,但報料者稱,Calvin媽咪對沈卓盈印象麻麻,所以女方唯一直扮單身,搵到個更好嘅即離場咁話喎!沈卓盈接受傳媒訪問時佢話:「首先,唔係事實嘅嘢唔回應,今次澄清只係想維護自己嘅尊嚴同清譽,亦唔希望自己嘅事影響到身邊的朋友!」講到o依家嘅感情生活,沈卓盈話:「其實感情事我一向都係隨緣,冇諗太多,估唔到大家比我仲心急,可能我已經係適婚年齡,再加上娛樂圈近排有好多喜事,大家都會祝福大家快啲加入人妻行列囉。」唔知會唔會遇到啱就好快嫁人呢?沈卓盈話:「啱嘅都有機會㗎,出現咗未?哈哈,都係嗰句隨緣啦,o依家心態係抱住平常心對待身邊嘅一切,做好自己本份先,不過今次事件發覺大家都好關心同支持自己,多咗好多愛,真係好感動!」

《蘋果》收到讀者報料,指沈大師堅持單身係因為Calvin係空心老倌。
沈卓盈就話自己感情事隨緣

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!