掃呢頁CODE去手機

2017年1月15日 星期日

華姐:莊思明爆乳 楊明都嗌正 __,莊思明,楊明,思明,華姐,

真係幾正嘅!藝人莊思明與楊明齊齊現身「2017國際中華小姐競選」紅地氈,思明以性感谷胸TUBEDRESS上陣,問有否讓男友過目?思明說:「冇呀,太趕,趕唔切畀佢睇。」問楊明女友的造型如何?他笑說:「正囉!我今日都太密實喇,要露多啲,下次要半裸先得。(介意女友性感?)唔介意,好靚。」講到遠赴馬來西亞工作,有否趁機會見家長?思明說:「今次好趕呀,趕過嚟做嘢就要走,冇乜時間。(父母對男友印象?)OK,好 ...


真係幾正嘅!

藝人莊思明與楊明齊齊現身「2017國際中華小姐競選」紅地氈,思明以性感谷胸TUBE DRESS上陣,問有否讓男友過目?思明說:「冇呀,太趕,趕唔切畀佢睇。」問楊明女友的造型如何?他笑說:「正囉!我今日都太密實喇,要露多啲,下次要半裸先得。(介意女友性感?)唔介意,好靚。」

講到遠赴馬來西亞工作,有否趁機會見家長?思明說:「今次好趕呀,趕過嚟做嘢就要走,冇乜時間。(父母對男友印象?)OK,好有禮貌,好乖仔。」楊明聞言即笑說:「全行都知我乖仔嘅!」講到思明被傳有孕,父母有否過問?她表示:「冇喎,佢咊知咩事。」楊明則說:「Auntie有問我,佢都知唔係有咗,有問思明咩事,有叫佢唔使擔心,只係普通傷風。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!