網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月6日 星期五

【獨家】做完《愛.回家》玩結婚?湯洛雯羅天宇睇傢俬 __,羅天宇,愛.回家,湯洛雯,

同樣係29歲嘅大台藝員羅天宇同湯洛雯,喺2013年因為係拍處境劇《愛.回家》有傳戲假情真,雖然佢哋曾經俾《蘋果》直擊喺元朗秘密拍拖食酸辣粉斷正(新聞連結:http://bit.ly/2iT5GdP),「洛宇戀」曝光,之後多次俾人影到佢哋出入,不過佢哋兩個都否認戀情,只認係好朋友。噚日有讀者陳先生透過本報「爆相爆片」捕獲佢哋喺九龍灣MegaBox拍拖睇傢俬,莫非係好事近?陳先生話:「噚(前)晚IKE ...




其他影片:>>






同樣係29歲嘅大台藝員羅天宇同湯洛雯,喺2013年因為係拍處境劇《愛.回家》有傳戲假情真,雖然佢哋曾經俾《蘋果》直擊喺元朗秘密拍拖食酸辣粉斷正(新聞連結: http://bit.ly/2iT5GdP ),「洛宇戀」曝光,之後多次俾人影到佢哋出入,不過佢哋兩個都否認戀情,只認係好朋友。噚日有讀者陳先生透過本報「爆相爆片」捕獲佢哋喺九龍灣MegaBox拍拖睇傢俬,莫非係好事近?陳先生話:「噚(前)晚IKEA有promo,好多人去咗買嘢,我都係到咗啲人冇咁多嗰陣見到,佢哋嗰陣喺度睇儲物櫃,有一齊指手劃腳咁睇,羅天宇見到我一直用電話,同湯洛雯分開咗,可能我喺度用緊電話,所以佢都好留意我,大家仲有眼神接觸,唔知係以為我想攞簽名,抑或係驚我影佢。」陳先生又話當時見到羅天宇拎住個外賣盒,應該啱啱食完野,將食剩嘅嘢打包拎走,睇嚟一啲都唔浪費,好惜食!事後湯洛雯接受傳媒訪問,講到佢哋去咗睇傢俬,係咪好事近?湯洛雯話:「當然唔係哈哈,嗰陣係同啲朋友食完飯,見宜家傢俬減價,所以行咗一陣囉!」至於係咪拍拖,湯洛雯話:「之前都回應過喇,我哋係好好嘅朋友,不過多謝關心!」羅天宇亦都話:「唔係呀,我哋同朋友食完飯,落去行吓咋嘛。」

(左圖:讀者提供圖片、資料圖片) (讀者提供圖片) (讀者提供圖片)
湯洛雯同羅天宇曾被拍到喺元朗平民食肆拍拖撐枱腳嘆酸辣粉。(資料圖片) 食完酸辣粉,羅天宇做柴可夫車湯洛雯返歸。(資料圖片) 蔣家旻(左)同羅天宇都曾經傳過緋聞(資料圖片)
羅天宇同湯洛雯(右)曾一齊出席黎諾懿婚宴。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!