網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月6日 星期五

何傲芝何傲兒自爆冇着底褲真空遊街 __,傲兒,何傲兒,何傲芝,

唔係啩?咁勁?有人說過一山不能藏二虎,但不少姊妹花齊齊加入娛圈,當中何家姊妹何傲芝及何傲兒,近年不時孖公仔出席活動,兩人自爆原來私底下會互相交換衫褲鞋襪。何傲芝笑言有次更錯手拿錯妹妹何傲兒的高跟鞋出席活動:「我哋隻腳差唔多大,但有時啲鞋我哋會同款同色,有次試過我攞咗同款同色嘅高跟鞋,但去到場地先知係拎咗兩隻右腳,咁惟有頂硬上繼續着喇!」選美外景家人飛京打氣何傲芝自爆連年幼時兩姊妹衣着亦同款不同色, ...




其他影片:>>






唔係啩?咁勁?

有人說過一山不能藏二虎,但不少姊妹花齊齊加入娛圈,當中何家姊妹何傲芝及何傲兒,近年不時孖公仔出席活動,兩人自爆原來私底下會互相交換衫褲鞋襪。何傲芝笑言有次更錯手拿錯妹妹何傲兒的高跟鞋出席活動:「我哋隻腳差唔多大,但有時啲鞋我哋會同款同色,有次試過我攞咗同款同色嘅高跟鞋,但去到場地先知係拎咗兩隻右腳,咁惟有頂硬上繼續着喇!」

選美外景 家人飛京打氣

何傲芝自爆連年幼時兩姊妹衣着亦同款不同色,曾試過冇着底褲出街:「其實呢個都係媽咪話我哋知,細個工人姐姐帶我哋出街會合屋企人食飯,點知媽咪發現我哋冇着底褲,結果即刻出去買,其實當時我哋係唔知。」

何傲兒坦言何氏一家感情深厚,更開設WhatsApp群組交流,何傲兒坦言最難忘在參選港姐到北京拍外景,感受到家人對自己的愛,何傲芝透露當時妹妹面對很大壓力,所以她與爸爸特意飛到北京探望及支持妹妹。問到何傲兒當時有否爆喊?她說:「見到佢哋好開心,好感恩有咁錫自己嘅屋企人,有個咁好感情嘅家姐,我會好好珍惜。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!