網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月6日 星期五

洪永城啜女照流出 唐詩詠唔嬲反讚童顏 __,唐詩詠,洪永城,

Tony啖啖定話女友唐詩詠冇嬲嬲豬。(資料圖片)無綫藝人洪永城(Tony)、唐詩詠是幕前公認的一對,二人相當恩愛,不時於人前打情罵俏,不過有指Tony原來一直鍾意圈外一名從事銀行的女仔Kanice,一張Tony扮咀對方的相片流出及被大寫文章,對此,東網記者致電給Tony,他坦言這張照片已是十年前所拍,對方是普通圈外朋友,已很久沒有聯絡,他謂:「我覺得攞番啲舊相出嚟就稍為老土,不過亦代表我冇其他好啲 ...


Tony啖啖定話女友唐詩詠冇嬲嬲豬。(資料圖片)

無綫藝人洪永城(Tony)、唐詩詠是幕前公認的一對,二人相當恩愛,不時於人前打情罵俏,不過有指Tony原來一直鍾意圈外一名從事銀行的女仔Kanice,一張Tony扮咀對方的相片流出及被大寫文章,對此,東網記者致電給Tony,他坦言這張照片已是十年前所拍,對方是普通圈外朋友,已很久沒有聯絡,他謂:「我覺得攞番啲舊相出嚟就稍為老土,不過亦代表我冇其他好啲嘅新聞寫,我要努力喇!我要做番多啲工作上嘅成就,令記者們可以寫番多啲我其他嘅新聞。同埋最緊要大家保護番個女仔,始終牽涉到人,我唔知佢做緊乜,但希望唔好煩到人。」

問到詩詠怎樣看此事時,Tony謂:「佢都係得啖笑,仲話我嗰陣好童顏!(你同個女仔有冇影更親密嘅相?)唔使擔心,我冇其他特別相,放心都係平常朋友嘅生日Party,個個生日派對都會咁,無奈我係藝人要回應。」

而詩詠接受東網訪問時,她表示不認識Kanice:「未見過,唔回應喇!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!