掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

太太已入產房!唯唯派蛋撻麵包慰勞記者 __,唯唯,梁烈唯,

梁烈唯指太太已經入咗產房喇~快將榮升爸爸嘅梁烈唯(唯唯)已經陪太太入咗產房嘞,真係好緊張呀。安頓好太太之後,梁烈唯就好有心嘅買咗好多飲品同食物,有水、咖啡同埋蛋撻、麵包,慰勞喺醫院樓下嘅傳媒朋友,佢仲講吓就做父親嘅心情,佢話:「辛苦晒大家,老婆已經入咗產房,一聽到話要麻醉就仲緊張,一有消息再通知大家。」講完心情唯唯又好快行返入醫院。 ...


梁烈唯指太太已經入咗產房喇~

快將榮升爸爸嘅梁烈唯(唯唯)已經陪太太入咗產房嘞,真係好緊張呀。安頓好太太之後,梁烈唯就好有心嘅買咗好多飲品同食物,有水、咖啡同埋蛋撻、麵包,慰勞喺醫院樓下嘅傳媒朋友,佢仲講吓就做父親嘅心情,佢話:「辛苦晒大家,老婆已經入咗產房,一聽到話要麻醉就仲緊張,一有消息再通知大家。」講完心情唯唯又好快行返入醫院。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!