掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

衛詩雅煮雞翼冧仔 食完即分手 __,衛詩雅,詩雅,

衛詩雅拍戲因為太為食,搞到肥咗五磅。
衛詩雅煮雞翼冧仔食完即分手藝人衛詩雅前晚與師兄謝霆鋒及韓星鄭容和等,於銅鑼灣出席英皇電影《決戰食神》慈善首映禮。有份參演的詩雅透露拍攝時仍未與前男友分手,當時更向霆鋒請教炮製鹽水雞翼的方法,豈料為前度下廚後卻分手收場:「好似好簡單,諗住畀當時男朋友食,點知食咗就散咗!」她大方笑言會自我反省:「可能要多少少鹽,我會檢討吓!」衛詩雅拍戲因為太為食,搞到肥咗五磅。詩雅又自爆在拍戲期間邊拍邊食,結果肥了五 ...


衛詩雅煮雞翼冧仔 食完即分手

藝人衛詩雅前晚與師兄謝霆鋒及韓星鄭容和等,於銅鑼灣出席英皇電影《決戰食神》慈善首映禮。有份參演的詩雅透露拍攝時仍未與前男友分手,當時更向霆鋒請教炮製鹽水雞翼的方法,豈料為前度下廚後卻分手收場:「好似好簡單,諗住畀當時男朋友食,點知食咗就散咗!」她大方笑言會自我反省:「可能要多少少鹽,我會檢討吓!」

詩雅又自爆在拍戲期間邊拍邊食,結果肥了五磅:「其實戲份係唔使食嘅,但嗌咗Cut機我都擺入口。而且我會問霆鋒會唔會煮嘢食,佢煮我就食完先收工!」


鍾意就快D Share啦!