掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

過往經歷被擺上枱?《乘勝狙擊》陳山聰狂追賭王千金 __,山聰,賭王,何鴻燊,陳山聰,

查看相片由陳展鵬、林夏薇、傳嘉莉及陳山聰等人主演嘅賀歲劇《乘勝狙擊》上星期開始播出,劇集以賭術及魔術做主軸,講述一班老千「千門七傑」同賭王之間嘅恩怨。劇集雖然成功掀起話題,但係亦惹起抄襲疑雲。劇集被指同電影《非常盜》同埋亞視經典賭劇《勝者為王》好多吻合嘅地方,其實《乘勝狙擊》除咗疑似抄襲呢兩套電影同劇集之外,唔知大家有冇發覺同一個人過往嘅經歷有啲相似呢?查看相片查看相片查看相片講緊嘅就飾演「千門七 ...


查看相片

由陳展鵬、林夏薇、傳嘉莉及陳山聰等人主演嘅賀歲劇《乘勝狙擊》上星期開始播出,劇集以賭術及魔術做主軸,講述一班老千「千門七傑」同賭王之間嘅恩怨。劇集雖然成功掀起話題,但係亦惹起抄襲疑雲。劇集被指同電影《非常盜》同埋亞視經典賭劇《勝者為王》好多吻合嘅地方,其實《乘勝狙擊》除咗疑似抄襲呢兩套電影同劇集之外,唔知大家有冇發覺同一個人過往嘅經歷有啲相似呢?

查看相片
查看相片
查看相片

講緊嘅就飾演「千門七傑」成員/魔術師義仔嘅陳山聰,喺劇中陳山聰追賭王(單立文飾)嘅千金Dawn(傳嘉莉飾),開頭賭王千金對佢嘅印象認真麻麻,不過義仔就好努力去接近佢,透過魔術成功俘虜對方成為情侶,不過可惜最後都係分手收場。唔少網民就覺得編劇同監製擺明係整蠱佢,現實版嘅喺11年嘅時候,陳山聰和賭王千金何超雲拍拖,不過13年就分咗手。

查看相片

不過陳山聰出席劇集宣傳活動嘅時候,佢就話監製同編劇一早已經寫好咗個故仔,咁啱搵佢拍,所以好自然大家都會代入咗,但係佢覺得唔緊要,亦唔覺得編劇玩佢,因為佢哋都唔知係佢做呢個角色。仲話呢個係大奸角,除咗追賭王千金之外,仲要做衰嘢。仲話公司好尊重佢問佢個角色敏感、怕唔怕。佢就話觀眾會識睇同識分,觀眾憎佢,佢就開心,因為證明觀眾有留意。


鍾意就快D Share啦!