掃呢頁CODE去手機

2017年1月19日 星期四

古仔:騎馬好難控制 __,古仔,古天樂,

古仔:騎馬好難控制■古天樂昨表示騎馬要夾人,事前一定要學騎馬。劉德華前日於泰國拍廣告意外墮馬,古天樂昨日在中環出席活動,他表示騎馬真的好難控制,因為騎馬要夾人,事前一定要學騎馬。他又指現在拍有馬的戲大多都只是拉着馬匹。譚詠麟(阿倫)和陳百祥(阿叻)昨日在灣仔出席活動,得悉事件表現愕然及擔心,阿倫更緊張反問傳媒:「佢講唔講到嘢?希望佢冇事,係幾時嘅事?」阿倫表示聽到事件會擔心,但目前不知如何關心到他 ...


古仔:騎馬好難控制



■古天樂昨表示騎馬要夾人,事前一定要學騎馬。

劉德華前日於泰國拍廣告意外墮馬,古天樂昨日在中環出席活動,他表示騎馬真的好難控制,因為騎馬要夾人,事前一定要學騎馬。他又指現在拍有馬的戲大多都只是拉着馬匹。

譚詠麟(阿倫)和陳百祥(阿叻)昨日在灣仔出席活動,得悉事件表現愕然及擔心,阿倫更緊張反問傳媒:「佢講唔講到嘢?希望佢冇事,係幾時嘅事?」阿倫表示聽到事件會擔心,但目前不知如何關心到他。阿叻則說:「墮馬係好大件事,騎師墮馬都要休息好耐,試過有練馬師墮馬,頂帽都踩裂,希望佢吉人天相。」此外,同樣曾因拍廣告墮馬的林志玲,昨午於微博轉貼華仔相,並留言:「我們的英雄華哥,請一定要快快好起來!大家集氣祈禱!」

採訪:張俊銘、馬建華

攝影:葉君海


鍾意就快D Share啦!