掃呢頁CODE去手機

2017年1月19日 星期四

劉德華:劉德華拍廣告出事 歐陽妙芝擔心到喊 __,歐陽妙芝,劉德華,

歐陽妙芝很擔心華仔情況。現年55歲的藝人劉德華在泰國拍攝廣告時受傷,有指他拍策騎鏡頭時從馬背摔下來,傷勢嚴重。劉德華忠實粉絲名模歐陽妙芝被問到此事,問她是否好擔心?她表示消息一出時,她在街上未留意到消息,但已有好多朋友告知,她說:「啲朋友知佢喺我心目中排第一位,即時同我講,當聽到後,個心嚟一嚟,跟住喊咗出嚟,好緊張擔心,唔知發生咩事,又唔知喺咪好嚴重,好彩佢喺『華仔天地』好快留咗言報平安,叫大家唔 ...


歐陽妙芝很擔心華仔情況。

現年55歲的藝人劉德華在泰國拍攝廣告時受傷,有指他拍策騎鏡頭時從馬背摔下來,傷勢嚴重。劉德華忠實粉絲名模歐陽妙芝被問到此事,問她是否好擔心?她表示消息一出時,她在街上未留意到消息,但已有好多朋友告知,她說:「啲朋友知佢喺我心目中排第一位,即時同我講,當聽到後,個心嚟一嚟,跟住喊咗出嚟,好緊張擔心,唔知發生咩事,又唔知喺咪好嚴重,好彩佢喺『華仔天地』好快留咗言報平安,叫大家唔好擔心,我希望佢快啲好番。(會否去探佢?)呢段時間等佢休息吓先,唔好騷擾佢住。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!