網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月11日 星期三

周秀娜睇北極光不停打底 __,周秀娜,

周秀娜見到北極光一刻,感到很amazing。
周秀娜睇北極光不停打底性感女神周秀娜(Chrissie)早前與朋友用十日去兩個國家旅行,由於時間太急,度了三轉才落實旅程,她先到挪威,並幸運地見到北極光,令她覺得好amazing,她謂:「我有個朋友話近期係睇北極光嘅最佳時候,好彩幸運之神眷顧住我。」挪威冬天的氣溫零度以下,Chrissie有備而來帶兩大篋同行,她說:「睇北極光嗰日係夜晚,唔知幾時睇到,要長期喺出面,嗰晚我着咗三件打底衫、羊毛冷衫、 ...


周秀娜睇北極光不停打底

性感女神周秀娜(Chrissie)早前與朋友用十日去兩個國家旅行,由於時間太急,度了三轉才落實旅程,她先到挪威,並幸運地見到北極光,令她覺得好amazing,她謂:「我有個朋友話近期係睇北極光嘅最佳時候,好彩幸運之神眷顧住我。」挪威冬天的氣溫零度以下,Chrissie有備而來帶兩大篋同行,她說:「睇北極光嗰日係夜晚,唔知幾時睇到,要長期喺出面,嗰晚我着咗三件打底衫、羊毛冷衫、多件衞衣再加多件防雪防風褸,下身就三條打底褲,出面再着面褲,好論盡。」

Chrissie於過去一年先後拍攝將於本月26日上映的雞年賀歲片《小男人週記3之吾家有喜》、《29+1》和《女士復仇》,她說:「都幾滿意,三套電影都唔同戲種,所以畀啲獎勵自己,plan呢個旅行。」

周秀娜以旅行來獎勵自己。
  • 周秀娜以旅行來獎勵自己。

鍾意就快D Share啦!