網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月14日 星期六

華姐:馮盈盈唔靠身材「用性格打動評判」 __,盈盈,華姐,馮盈盈,湯盈盈,

馮盈盈唔止係身材上最冇睇頭,仲係佳麗中最輕嗰個呀!《2017國際中華小姐競選》香港代表馮盈盈三圍數字乃31-22.5-333/4,上圍是最冇睇頭,體重101磅的她,亦是最輕的一位,而今日佳麗於馬來西亞綵排泳裝,穿起三點式的馮盈盈可謂瘦到現肋骨,問到她對明天正式比賽信心如何,她表示:「有嘅,做乜都要有信心先可以支持落去,((5)林宣妤係你最大勁敵?)冇諗邊個係最大勁敵,不過覺得佢好有潛質,個個佳麗都 ...


馮盈盈唔止係身材上最冇睇頭,仲係佳麗中最輕嗰個呀!

《2017國際中華小姐競選》香港代表馮盈盈三圍數字乃31-22.5-33 3/4,上圍是最冇睇頭,體重101磅的她,亦是最輕的一位,而今日佳麗於馬來西亞綵排泳裝,穿起三點式的馮盈盈可謂瘦到現肋骨,問到她對明天正式比賽信心如何,她表示:「有嘅,做乜都要有信心先可以支持落去,((5)林宣妤係你最大勁敵?)冇諗邊個係最大勁敵,不過覺得佢好有潛質,個個佳麗都當係勁敵,爆冷都唔出奇,(覺得邊個會爆冷?)(4)李虹臻,因為佢笑容好甜美,每次見到佢都好有感染力,可以打動評判,所以都提自己聽晚要笑多啲。」

說到其身材平平無奇較輸蝕,她自撐謂:「個個女仔都有唔同風格,我係用性格打動大家,(上鏡蝕底!)螢光幕面前可能窄啲,佔據唔到畫面,不過唔緊要,用甫士搭夠。」她又表示男友及家人沒有前來撐場,但都收到訊息跟她打氣。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!