網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月14日 星期六

娛刺撈飯:【香港Johnny嗒】鄧兆尊馴服三隻小姝 __,鄧兆尊,兆尊,

鄧兆尊一拖三真係冇得輸。唔少老友同我Nuts哥吹開水,話下個月50歲嘅鄧兆尊真係犀飛利,簡直係至尊極品男神,其他彭于晏、金秀賢呢啲男神統統都要彈開!老竇兼一代名伶新馬師曾就話要結四次婚逐次收服四個女人,但鄧兆尊一次過集晒三個女友喺身邊,組成極品女團「3C愛夫堅」:Cherry(車厘子)、Carmen同Claire,淨係聽個名就知係筍嘢!同名唔同命,洋名叫Johnny嘅鄧兆尊嗒女有道一拖三,仲唔係「 ...


鄧兆尊一拖三真係冇得輸。

唔少老友同我Nuts哥吹開水,話下個月50歲嘅鄧兆尊真係犀飛利,簡直係至尊極品男神,其他彭于晏、金秀賢呢啲男神統統都要彈開!老竇兼一代名伶新馬師曾就話要結四次婚逐次收服四個女人,但鄧兆尊一次過集晒三個女友喺身邊,組成極品女團「3C愛夫堅」:Cherry(車厘子)、Carmen同Claire,淨係聽個名就知係筍嘢!同名唔同命,洋名叫Johnny嘅鄧兆尊嗒女有道一拖三,仲唔係「Johnny嗒」?冧女無數嘅荷里活型男Johnny Depp(尊尼特普)睇怕都要講一句:「呢啲機會唔屬於我!」

老竇係明星,鄧兆尊當然天生一副明星相,佢都話自己靚仔㗎!當年佢喺周星馳電影《國產凌凌漆》做死囚,臨死前喊到口水鼻涕出晒嚟都要狂呼一句:「我咁靚仔,我唔想死呀!」將後現代嘅絕望同痛苦充分刻劃,嗰副「死樣」認真經典!

帥哥排名勁過嘉穎

嗱!我Nuts哥都知靚仔呢家嘢係好主觀,但有網絡百科全書喺鄧兆尊嘅「主要成就」一欄寫住呢廿隻字:「2013年古龍電視劇百位帥哥排行第87位」,話佢23年前喺《小李飛刀》飾演「龍天賜」而被叫帥哥喎!大佬!鄭嘉穎同台灣鵰神何潤東都係排91同95咋!係咪勁先?唔好問我點排行,總之人民就算忘記,歷史不會忘記

其實「3C」喺鄧兆尊眼中,百分百係三隻可愛嘅小「姝」!嗱!唔好有邊讀邊,「姝」音讀豬或輸,係解作「美好女子」。「三隻小姝」有乜咁美好,我Nuts哥真係唔知,真係鹹魚青菜各有所愛,林子祥都唱「鹹魚白菜也好好味」我只知鄧兆尊寵愛「三隻小姝」嘅程度,係Very Good、卜卜脆,任何場合都要佢!「三隻小姝」識揼骨又做過助手等百般武藝,同鄧兆尊衣食住行無限Fun!唔使搭枱坐埋一枱鋸番個豬扒套餐;興起開枱麻雀或鋤Dee又得;就算搭的士四個人一架車啱啱好,分分鐘連賓賓都慳埋,你洗衫我掃地佢煮飯!淨係講台型都夠照,一行出嚟大爺咁款,「三隻小姝」品字型咁圍住,唔當保鏢都夠擋風大姝小姝小小姝全部被分派住喺灣仔唔同單位,即係去行宮永祥大廈,「點燈」都慳腳力,總有一個喺左近!

經典五招冧姝姝

一個男人可以Handle三件,你估真係因為鄧兆尊有過億身家就搞得掂?大把有錢佬身邊都有唔少紅顏知己,最終搞到反晒面揭晒家醜!有邊個好似鄧兆尊咁,和平共處四人行?早排仲傳鄧兆尊有四奶,佢話:「三個已經夠煩,依家只得三個女友咋!」嗱!個Point係「只得」呢兩個字,即係話世事無絕對,只有真情趣,遲啲有埋「兆尊七友」都唔出奇,打番場七人欖球友誼波都仲得!

成功一拖三可能係銀河唯一的秘密,其實溝女係唔使用劍嘅!鄧兆尊真人示範《水滸傳》其中一回「潘驢鄧小閒」經典冧女五絕:「潘」即係似俏潘安咁靚仔,鄧兆尊係咪靚仔,頭先講咗唔想再重溫;「驢」者指精壯如驢,鄧兆尊係咪精壯,觀乎佢有心有力應付「三隻小姝」之餘,得閒拎住支私家Q有腰力篤番場波,就嚟男人50算係咁「鄧」者係指富翁鄧通咁有錢,唔係話你姓鄧就得,鄧兆尊有個富爸爸,明晒!「小」者細心脾氣好,「閒」者閒情逸致,鄧兆尊咁多時間陪買衫行街,幫手埋單又拎埋手袋,仲唔Bingo!

前車可鑑,經歷過爭產事件,鄧兆尊就識玩喇,萬事以和為貴!話明唔結婚唔生仔,個個都係女友,免爭產事件重演,最多同「三隻小姝」得閒喺屋企耍花槍玩吓爭橙咪算囉!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!