掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

聽過未?張秀文催旺財運:沖廁唔冚蓋 __,張秀文,

張秀文要在雞年發力。自認係為食貓的無綫咪神張秀文,新年都會狂掃賀年美食,最喜歡吃蘿蔔糕,家人每年新正頭必定會買鯉魚,取其年年有餘意頭,難得秀文食極唔肥,問到其KeepFit心得,她笑說:「我個人比較緊張大師,會諗好多啲,加上好鍾意講嘢同埋大笑,運動量都好大,加速新陳代謝!」增值自己秀文趁新春佳節品嘗精緻賀年菜式,當中她對一味鵝肝帶子情有獨鍾,大讚美食冇得頂,並希望雞年食得是福、財源廣進、心想事成、 ...




其他影片:>>






張秀文要在雞年發力。

自認係為食貓的無綫咪神張秀文,新年都會狂掃賀年美食,最喜歡吃蘿蔔糕,家人每年新正頭必定會買鯉魚,取其年年有餘意頭,難得秀文食極唔肥,問到其Keep Fit心得,她笑說:「我個人比較緊張大師,會諗好多啲,加上好鍾意講嘢同埋大笑,運動量都好大,加速新陳代謝!」

增值自己

秀文趁新春佳節品嘗精緻賀年菜式,當中她對一味鵝肝帶子情有獨鍾,大讚美食冇得頂,並希望雞年食得是福、財源廣進、心想事成、日日開心!講到雞年大計,去年秀文開始有更多機會拍電影及拍劇,她希望新一年能繼續發揮演技:「以前會擔心,唔知自己應唔應付到,但依家覺得對演戲好有興趣!(主要係性感同搞笑戲路?)係,通常監製唔會搵我只係性感騷身材,會有啲性格騷出嚟,我亦都希望可以搞笑令大家開心,就好似一碟菜入面嘅糖一樣,令大家覺得好Sweet!另外我都希望有時間可以增值自己,例如上演戲、跳舞同語言課程。」

後生未恨嫁

桃花運方面,秀文笑言今年要落力催旺,因為去年的桃花運實在太差:「唔好話爛桃花,直頭咩都冇!可能我個人太宅,冇乜心機去識新朋友,今年個人會開放啲去識人,其實識多啲知心朋友對各方面都係好,可以喺人哋身上學多啲嘢!(冇人追?)唔知呀!完全冇留意,今年要花啲眼力望清楚。(恨唔恨嫁?)又唔恨,哈哈!我仲後生,而且要好審慎做呢個決定。」

沖太歲未必壞事

肖兔的秀文今年沖太歲,但她聽風水師麥玲玲說沖太歲並非壞事,代表會有新的轉變,她亦希望事業及桃花也有好的突破,問到有何方法催旺桃花?她笑說:「我聽人講話如果馬桶沖廁時唔冚蓋,可以催旺財運同桃花運,因為啲水不停流不停轉,咁我屋企廁所都乾淨,可以試下。」

髮型:Vince Pang@IL COLPO Platinum

場地:粵桂樓@FOVEA

鳴謝:Barry@Oneness


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!