掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

勁淡定!鄭中基囡囡獻聲唱賀年歌 __,中基,鄭中基,

鄭中基囡囡獻聲,係咪想聽!歌手鄭中基在紅館舉行一連四場演唱會的頭場演出,之後台上播出他之前在金像獎得獎的片段,換上藍色西裝的他謂自己8歲識飲酒,但亦因而養出任性的性格:「任性係好累事,任性令我撞咗好多板,失去好多朋友、形象、工作、好多好朋友突然唔見晒,想搵個人傾吓都冇,拋個西瓜落海都唔蒲頭,反而有啲平時唔點聯絡嘅朋友有嚟安慰我,令我知邊啲係真正朋友。」之後他請出LMF出場,合唱《基哥基哥》及《大懶 ...


鄭中基囡囡獻聲,係咪想聽!

歌手鄭中基在紅館舉行一連四場演唱會的頭場演出,之後台上播出他之前在金像獎得獎的片段,換上藍色西裝的他謂自己8歲識飲酒,但亦因而養出任性的性格:「任性係好累事,任性令我撞咗好多板,失去好多朋友、形象、工作、好多好朋友突然唔見晒,想搵個人傾吓都冇,拋個西瓜落海都唔蒲頭,反而有啲平時唔點聯絡嘅朋友有嚟安慰我,令我知邊啲係真正朋友。」之後他請出LMF出場,合唱《基哥基哥》及《大懶堂》。

多謝太太

之後鄭中基要多謝一個人:「佢幫我加添兩個心愛嘅人,佢就係我太太,我之前邊有諗過會生小朋友,我浪子嚟,拍戲一定叫導演開晏晝,但原來做咗爸爸都好型,依家報應嚟啦,依家係跪求導演開早,以前我屋企話晒事,但依家多咗三個老闆。」

一臉慈父樣

鄭中基又問台下囡囡唱不唱歌,囡囡點頭話唱,他就落台踎低遞咪給囡囡唱歌,囡囡唱出普通話賀年歌,相當淡定,完全不害怕,鄭中基就一臉慈父樣,觀眾就拍手和應,之後他唱出《三生有幸》給太太。他謂開騷有很多很耐無見的朋友問他有沒有飛:「連反面兄弟都咁厚面皮搵我,甚至前度女友都有搵我,總之多謝愛我或愛過我嘅人。」接着他唱出經典歌《無賴》。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!