網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月23日 星期一

咁就一世!唐紫睿右手冇得完全好番 __,唐紫睿,

唐紫睿話佢右手打拳嗰陣整親,醫師叫佢唔好再練,不過佢唔聽話繼續打,咪出事囉!藝人唐紫睿(Hazel)不時喺社交網站大晒性感相,所以都吸引唔少網民嘅注意。呢日佢上載咗張佢隻手受傷嘅相,相中就見佢手腕腫起,原來佢整親舊患,留言話:「以前打比賽的時候弄傷的舊患,那時候跌打師傅就說,右手再打再練可能以後不能完全恢復,可那時候我沒聽他的,到現在我都不能拿很重的東西或做扭毛巾之類的動作,否則很容易再受傷,今天 ...


唐紫睿話佢右手打拳嗰陣整親,醫師叫佢唔好再練,不過佢唔聽話繼續打,咪出事囉!

藝人唐紫睿(Hazel)不時喺社交網站大晒性感相,所以都吸引唔少網民嘅注意。呢日佢上載咗張佢隻手受傷嘅相,相中就見佢手腕腫起,原來佢整親舊患,留言話:「以前打比賽的時候弄傷的舊患,那時候跌打師傅就說,右手再打再練可能以後不能完全恢復,可那時候我沒聽他的,到現在我都不能拿很重的東西或做扭毛巾之類的動作,否則很容易再受傷,今天我又去找榮師傅了,這個創傷雖然會纏我很久,但每次那疼痛的感覺回來了,我又會記起那時候的自己,我還是挺高興安慰的......是不是很變態。」網民都紛紛留言話隔住個Mon都覺得痛呀!仲叫佢要小心啲,要聽師傅話,以免再令傷勢惡化。

東網聯絡上Hazel,佢表示原來早幾日喺屋企搬傢俬時,唔小心再整親隻手嘅舊患,佢都有去睇醫師,都冇咩大礙,仲叫大家唔使擔心。問到男友有冇呵番?佢話:「以前就會,依家就唔會,佢都睇慣喇!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!