網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月23日 星期一

孫慧雪脹爆升Cup換Bra __,孫慧雪,

身形有變的孫慧雪,沒承認懷孕。
孫慧雪脹爆升Cup換Bra新婚的孫慧雪昨日出席商場活動,盛傳懷孕的她穿上鬆身裙,但手臂粗壯兼水桶腰孕味甚濃,並繼續否認懷孕:「我想話我唔係奉子成婚,畀啲時間我!(即係有冇懷孕?)有好消息會公布。」身形暴脹的她坦言肥了10磅,上圍由32C升Cup至34D,要重新購買胸圍,問到可有為調理好身體而戒口?她謂:「冇呀!我照飲凍嘢同狂食嘢!」身形有變的孫慧雪,沒承認懷孕。 ...


孫慧雪脹爆升Cup換Bra

新婚的孫慧雪昨日出席商場活動,盛傳懷孕的她穿上鬆身裙,但手臂粗壯兼水桶腰孕味甚濃,並繼續否認懷孕:「我想話我唔係奉子成婚,畀啲時間我!(即係有冇懷孕?)有好消息會公布。」身形暴脹的她坦言肥了10磅,上圍由32C升Cup至34D,要重新購買胸圍,問到可有為調理好身體而戒口?她謂:「冇呀!我照飲凍嘢同狂食嘢!」


鍾意就快D Share啦!