網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月23日 星期一

戀情告急!唐詩詠撇洪永城睇Big Bang __,唐詩詠,洪永城,

唔係啩?!藝人唐詩詠昨日拉埋兩屆視后胡定欣、梁烈唯和沈震軒齊齊睇韓國人氣男團BigBang在啟德郵輪碼頭舉行的演唱會,不過現場未見男友洪永城(Tony)蹤影。而早前詩詠在網上甫文稱「你生命中唯一需要的人,就是覺得你很重要的人」,疑暗示兩人陷入冷戰期,因此是次Tony缺席不難令人聯想到現時兩人「戰況」膠着,關係危危乎!唔夾口供其實兩人拍拖兩年,雖然經常在受訪時從言語上「派糖」勁甜蜜,但最近有指感情生 ...


唔係啩?!

藝人唐詩詠昨日拉埋兩屆視后胡定欣、梁烈唯和沈震軒齊齊睇韓國人氣男團Big Bang在啟德郵輪碼頭舉行的演唱會,不過現場未見男友洪永城(Tony)蹤影。而早前詩詠在網上甫文稱「你生命中唯一需要的人,就是覺得你很重要的人」,疑暗示兩人陷入冷戰期,因此是次Tony缺席不難令人聯想到現時兩人「戰況」膠着,關係危危乎!

唔夾口供

其實兩人拍拖兩年,雖然經常在受訪時從言語上「派糖」勁甜蜜,但最近有指感情生變,更經常影到詩詠一支公消磨時間,而兩人亦鮮見於社交網站上放閃,看似關係轉淡早已醞釀多時。對此,Tony曾經回覆東網指兩人關係依舊好好,更指雙方正逐步朝向結婚進發。不過,詩詠日前在寰宇活動中明顯未與男友夾定口供,更直認兩人已有一段時間未有見面,當問到感情是否由濃轉淡時,她以為免外界忽略其工作為由,一於避談:「唔想回應咁多喇!」

相隔數日後的前晚,Tony在將軍澳電視廣播城錄影大年初一播映的無綫節目《保良善心全鳳獻》時,對於詩詠指雙方「好耐冇見」的言論,就明顯未有畀面附和,更說:「啱啱先喺Canteen見完!唔明點解佢咁講!」據知詩詠出席活動前一晚,在電視城的飯堂中被人目睹與Tony一齊出現,期間兩人笑臉迎人,完全沒有冷戰迹象,與詩詠說法有所矛盾,有口是心非之嫌,不但令事情顯得更加撲朔迷離,亦使人覺得有「絕世好女友」之稱的詩詠原來非常善變!

「女人心海底針」

問到兩人盛傳的冷戰是否仍然持續?Tony說:「唔關啲花邊新聞事啦,唔會特別擔心,識得處理嘅。(女人成日口是心非㗎喎!)即係男人永遠唔明白唔嗰啲?咁就Keep住唔明白啦,但係我想明白!」除了用心意去克服「女人心海底針」外,Tony亦打算以行動去討好女友,當問到會否入場或包場支持女友有份演出的新戲,他直言會入場觀看,更笑說:「但未知要睇幾多場!」

定欣勁Like Big Bang

另外,與詩詠一齊睇騷的定欣似乎不打算插手對方的感情事,主力專心欣賞偶像演出,她受訪時表示有留意前日演唱會安排混亂的問題:「情況好好多,只係要用少少時間去排隊,一直都有捧Big Bang場,佢哋嚟親搞騷我都會去睇,同埋我係太陽嘅忠實粉絲,所以一定要嚟!(唔係拍緊《宮心計2深宮計?請假?)唔係請假,係咁啱放假可以嚟欣賞個演唱會。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!