網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月31日 星期二

再見亦是朋友 楊千嬅鄭中基世紀同台攬攬 __,中基,楊千嬅,千嬅,鄭中基,

再見亦是朋友楊千嬅鄭中基世紀同台攬攬初一講完唔識唱舊愛楊千嬅首名曲,初二(29日)千嬅就現身撐鄭中基個唱。分手多年,各自有自己家庭,噚晚鄭中基嘅演唱會竟然請返舊愛楊千嬅撐場,一齊唱《製造浪漫》,仲嚟一個友情擁抱,好明顯過咗去嘅事兩個人都已經一筆勾銷。咁啱買呢場嘅觀眾真係執到,呢個組合咁難得可以同台唱歌,千嬅都嫌唔夠喉,自己話要唱多首,最後一齊唱《閉目入神》。到點唱環節又有人玩嘢點千嬅啲歌,鄭中基唱 ...






  • 其他影片:>>






  • 再見亦是朋友 楊千嬅鄭中基世紀同台攬攬
  • 初一講完唔識唱舊愛楊千嬅首名曲,初二(29日)千嬅就現身撐鄭中基個唱。分手多年,各自有自己家庭,噚晚鄭中基嘅演唱會竟然請返舊愛楊千嬅撐場,一齊唱《製造浪漫》,仲嚟一個友情擁抱,好明顯過咗去嘅事兩個人都已經一筆勾銷。

    咁啱買呢場嘅觀眾真係執到,呢個組合咁難得可以同台唱歌,千嬅都嫌唔夠喉,自己話要唱多首,最後一齊唱《閉目入神》。

    到點唱環節又有人玩嘢點千嬅啲歌,鄭中基唱到半首《可惜我是水瓶座》,噚晚舊愛喺到,應該唱《二月三日》緬懷吓嘛!

    鍾意就快D Share啦!