網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月4日 星期六

【20%興趣都冇】「鼎李滷味」開唔成 鼎爺鬧李錦聯黐線:佢抽我水 __,李錦聯,李家鼎,鼎爺,

鼎爺李家鼎套《阿爺廚房》,集集都盡顯功架,連教咗煮餸幾十年嘅方太,都話要向佢偷師,就知道鼎爺有幾威水。而之前喺大台都係教煮餸嘅李錦聯,都話過如果要同鼎爺合作,仲可以賣滷味同燒味,咁間舖就食埋字,個名會叫「鼎李滷味」。(新聞連結:http://bit.ly/2jJANg4)今日鼎爺同金剛去到屯門VCity出席新春活動,當然有繼續露兩手「撈起」,講到日前李錦聯話開番間「鼎李滷味」,鼎爺即刻擘大對眼、七 ...




其他影片:>>






鼎爺李家鼎套《阿爺廚房》,集集都盡顯功架,連教咗煮餸幾十年嘅方太,都話要向佢偷師,就知道鼎爺有幾威水。而之前喺大台都係教煮餸嘅李錦聯,都話過如果要同鼎爺合作,仲可以賣滷味同燒味,咁間舖就食埋字,個名會叫「鼎李滷味」。(新聞連結: http://bit.ly/2jJANg4 )今日鼎爺同金剛去到屯門V City出席新春活動,當然有繼續露兩手「撈起」,講到日前李錦聯話開番間「鼎李滷味」,鼎爺即刻擘大對眼、七情上面咁話:「黐線啦,佢抽我水,我又唔知咩事,突然間咁樣爆出嚟,我唔鍾意。兩個加埋都百幾歲,話佢又唔好意思。搞笑、gag無所謂,不過我唔知呀嘛,有共識就冇問題。」咁鼎爺有冇同李錦聯聯絡呢?鼎爺話:「過咗去啦,我有話佢『有冇搞錯呀?』佢自己都話係抽我水,唔講都講咗啦。」鼎爺仲嬲嬲地咁講起上次佢同李錦聯拍廣告嘅事:「都係3日前嘅事之嘛,佢突然間埋嚟講恭喜發財,問我影咗相得唔得,原本影張相無所謂,點知搞出個『鼎李滷味』喎,我真係『鼎佢滷味』呀!」至於有冇興趣開食肆?鼎爺就笑謂:「何來巨款?唔會啦,好多人搵我合作,我冇答應,如果自己搞,真係20%興趣都冇,好大壓力㗎,賺咗又辛苦,蝕咗就PK啦。」

鼎爺話李錦聯有心抽佢水,令佢嬲嬲豬。(攝影:陳俊強) 鼎爺呢排真係好紅,新年活動又見佢份。
不過台下訪問講起李錦聯,就七情上面。 睇樣,就知佢俾人擺上枱好不滿。 好嬲咁講:「我真係『鼎佢滷味』呀!」
如果真係開食肆,鼎爺話辛苦。 李錦聯之前話想同鼎爺開食肆。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!