掃呢頁CODE去手機

2017年2月8日 星期三

楊冪師妹取代?Baby傳退出《奔跑吧兄弟》 __,Baby,楊冪,Angelababy,

嗯………藝人楊穎(Angelababy)上月香港產子,依家坐緊月,不過佢都好聽話冇周圍去,最多都係同老公黃曉明喺農曆新年時同屋企人拜年,仲要係網上晒大合照時先見到佢。今日就有大陸媒體指以Baby做主打嘅大陸真人騷《奔跑吧兄弟》,搵咗個上位女新人取代Baby個位,仲有傳Baby會退出該節目㖭!微博「奔跑吧兄弟貼吧」就爆料指大陸女新人、楊冪師妹迪麗熱巴加盟《奔跑吧兄弟》第五季拍攝,而Baby嘅官方粉絲 ...


嗯………

藝人楊穎(Angelababy)上月香港產子,依家坐緊月,不過佢都好聽話冇周圍去,最多都係同老公黃曉明喺農曆新年時同屋企人拜年,仲要係網上晒大合照時先見到佢。今日就有大陸媒體指以Baby做主打嘅大陸真人騷《奔跑吧兄弟》,搵咗個上位女新人取代Baby個位,仲有傳Baby會退出該節目㖭!

微博「奔跑吧兄弟貼吧」就爆料指大陸女新人、楊冪師妹迪麗熱巴加盟《奔跑吧兄弟》第五季拍攝,而Baby嘅官方粉絲團就話Baby要喺屋企湊B,所以同節目暫別。不過亦有指,Baby其實只係因身體原因缺席前幾集錄影,所以嗰幾集節目組先搵嚟新人做替補,之後Baby都會繼續參與節目嘅。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!