掃呢頁CODE去手機

2017年2月8日 星期三

是非精湯洛雯嗲到暈 引仔跪地獻殷勤 __,湯洛雯,

今集《區區有女神》有是非精湯洛雯!笑容甜美、氣質清純的無綫小花湯洛雯是新一集東網巨星節目《區區有女神》主角,靚湯帶大家暢遊其成長地大埔區,更肩負重任,趁情人節將至,慰解LonelyGuy!她笑言:「我變身愛神,介紹女仔畀佢哋識,不過識揀梗係揀我啦!」靚湯拎起貼上六位是非精照片的木板,任單身男挑選一位做女友,若男方都揀選她,任務方為成功!慰解LonelyGuy原來靚湯在單身少男界非常受歡迎,頭三位男 ...


今集《區區有女神》有是非精湯洛雯!笑容甜美、氣質清純的無綫小花湯洛雯是新一集東網巨星節目《區區有女神》主角,靚湯帶大家暢遊其成長地大埔區,更肩負重任,趁情人節將至,慰解LonelyGuy!她笑言:「我變身愛神,介紹女仔畀佢哋識,不過識揀梗係揀我」靚湯拎起貼上六位是非精照片的木板,任單身男挑選一位做女友,若男方都揀選她,任務方為成功!慰解LonelyGuy原來靚湯在單身少男界非常受歡迎,頭三位男 ...


今集《區區有女神》有是非精湯洛雯!

笑容甜美、氣質清純的無綫小花湯洛雯是新一集東網巨星節目《區區有女神》主角,靚湯帶大家暢遊其成長地大埔區,更肩負重任,趁情人節將至,慰解Lonely Guy!她笑言:「我變身愛神,介紹女仔畀佢哋識,不過識揀梗係揀我」靚湯拎起貼上六位是非精照片的木板,任單身男挑選一位做女友,若男方都揀選她,任務方為成功!

慰解Lonely Guy

原來靚湯在單身少男界非常受歡迎,頭三位男丁二話不說就揀靚湯做女友,並狂數其優點。「慢熱斯文哥」鍾意靚湯夠溫柔:「啱我口味!」;「黑實仔」就讚靚湯賢良淑德;「霸氣四眼男」表示多年前已有留意靚湯,身穿紫衫的他與「紫色姐姐」(靚湯在《學是學非》的角色)夾到爆,最後更跪地送花示愛,氹得靚湯笑逐顏開!

嗲精上身扮蠢

其後任務冇咁順利,「理性學生哥」起初揀學歷高的黃心穎及麥美恩,靚湯即努力游說:「女友讀書叻會顯得自己冇咁叻㗎!揀女友要揀個蠢蠢哋嘅!」而「含蓄仔」則揀李佳芯(Ali)做女友,靚湯說:「你揀Ali唔覺得佢太靚,好冇安全感咩?」之後「含蓄仔」轉揀梁嘉琪,靚湯再「踩」好友說:「嘉琪都好,但感覺似會管住人,你應該揀一個少少靚、少少可愛、又畀到你安全感嘅!」在威逼利誘下,「含蓄仔」大讚靚湯是完美女友模範!最後靚湯成功冧盡全部單身男,任務大成功!

此外,今集《區區有女神》大玩女友主觀鏡,湯洛雯餵「你」食豆腐花又閉目索吻,讓觀眾以第一身感覺與靚湯拍拖,感覺超夢幻!今集節目既浪漫又搞笑,大家快啲Click入東網巨星欣賞


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!