掃呢頁CODE去手機

2017年2月14日 星期二

情人節收BB擺設 陳敏之預告拍床戲 __,敏之,陳敏之,

陳敏之指新劇中佢會思想出軌之餘仲有床戲𠻹呀!藝人陳敏之出席無綫新劇《溏心風暴3》記者會,產後首次拍劇的她,直言會擔心開工時會不捨得BB,但要開始習慣學識放手,交由屋企人和姐姐照顧。正餵母乳的她謂開工時會為BB揼奶,再叫司機將人奶送回家,幸好屋企與公司近:「所以開工要有時間要比我完成呢個使命,想餵人奶餵到佢半歲,會盡力而為啦!」多咗個小情人談到情人節,她表示老公送代表BB的擺設給她作禮物,她謂:「今 ...


陳敏之指新劇中佢會思想出軌之餘仲有床戲𠻹呀!藝人陳敏之出席無綫新劇《溏心風暴3》記者會,產後首次拍劇的她,直言會擔心開工時會不捨得BB,但要開始習慣學識放手,交由屋企人和姐姐照顧。正餵母乳的她謂開工時會為BB揼奶,再叫司機將人奶送回家,幸好屋企與公司近:「所以開工要有時間要比我完成呢個使命,想餵人奶餵到佢半歲,會盡力而為」多咗個小情人談到情人節,她表示老公送代表BB的擺設給她作禮物,她謂:「今 ...


陳敏之指新劇中佢會思想出軌之餘仲有床戲𠻹呀!

藝人陳敏之出席無綫新劇《溏心風暴3》記者會,產後首次拍劇的她,直言會擔心開工時會不捨得BB,但要開始習慣學識放手,交由屋企人和姐姐照顧。正餵母乳的她謂開工時會為BB揼奶,再叫司機將人奶送回家,幸好屋企與公司近:「所以開工要有時間要比我完成呢個使命,想餵人奶餵到佢半歲,會盡力而為」

多咗個小情人

談到情人節,她表示老公送代表BB的擺設給她作禮物,她謂:「今年多咗個小情人,所以禮物都同BB有關,我成日叫佢唔好買禮物,有BB都足夠啦,佢話今年值得紀念!我就生咗個bb畀佢啦,係最好嘅情人節禮物。」

預告拍床戲

劇中飾演夏雨和李司棋姐女兒的她,愛上「人夫」唐文龍,指會思想出軌之餘亦有幾激的床上戲,積極收身的她要穿上性感服飾上陣,雖然食得清淡但對奶水沒影響。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!