掃呢頁CODE去手機

2017年2月14日 星期二

徐榮係咁鞭打 黃浩然捨身救劉江 __,黃浩然,浩然,黃浩,

嘩!好激咁!藝人黃浩然與劉江於電視城古裝街拍攝無綫新劇《平安谷.逐個捉》外景。劇情講述身為軍閥的徐榮得「二五仔」阮兆祥之助入村強佔,村長劉江被捉並被打,而兒子黃浩然則以身救父,被徐榮用皮鞭鞭打背脊,見徐榮用力打背部墊厚墊的浩然,浩然表情十足,見到都覺得痛,而阮兆祥用腳踩劉江!劉江:講呢啲!劉江笑指如拍武俠片,又謂劇中有四個老婆。問到可有出山拍床上戲?他笑指:「四個女人有唔同對法啫!」黃浩然則笑指劇 ...


嘩!好激咁!

藝人黃浩然與劉江於電視城古裝街拍攝無綫新劇《平安谷.逐個捉》外景。劇情講述身為軍閥的徐榮得「二五仔」阮兆祥之助入村強佔,村長劉江被捉並被打,而兒子黃浩然則以身救父,被徐榮用皮鞭鞭打背脊,見徐榮用力打背部墊厚墊的浩然,浩然表情十足,見到都覺得痛,而阮兆祥用腳踩劉江!

劉江:講呢啲!

劉江笑指如拍武俠片,又謂劇中有四個老婆。問到可有出山拍床上戲?他笑指:「四個女人有唔同對法啫!」黃浩然則笑指劇中只有一位太太陳凱琳,沒有劉江般好艷福,劉江則發揮搞笑本色對他說:「講呢啲!有無少少恨呀?」

黃浩然最後唔使「賣肉」

談到情人節,浩然表示可以在食晚飯前收工,可以與老婆吃飯慶祝,劉江則謂:「原本我今晚唔使拍架喎,依家要,原來係因為你!」浩然就表示有為太太準備禮物,劉江則表示與太太早已是老夫老妻,每日要凌晨四點半起身準備開工,又大讚浩然大隻,自己則年紀大差啲。問到在劇中要否除衫?他笑謂:「我呢啲唔攸賣肉養孤兒嘅!」浩然則透露原本這場戲要除衫拍,故農曆新年間不敢大吃大喝,但後來接到通知不用除衫,就立即大吃賀年糕點。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!