掃呢頁CODE去手機

2017年2月14日 星期二

陳小春被暗指疑似出軌 老婆應采兒霸氣回應! __,小春,應采兒,陳小春,

查看相片娛樂圈中有唔少恩愛夫妻,當中包括陳小春應采兒呢一pair。兩個喺埋一齊之前,都係出左名脾氣暴燥同貪玩,但兩個由拍拖到結婚,好似變左另一個人咁,經常喺幕前及社交網站大晒恩愛。早前內地有狗仔隊喺微博預告拍到明星出軌,仲話2月13日會同公眾發佈。喺微博嘅評論中,好多網友憑住啲蛛絲馬跡估出軌男就係陳小春。喺大家仲估估下嘅時候,應采兒突然喺微博發文護夫:「聽說我老公出軌了?10點預告?你相信嗎?狗仔 ...


查看相片

娛樂圈中有唔少恩愛夫妻,當中包括陳小春應采兒呢一pair。兩個喺埋一齊之前,都係出左名脾氣暴燥同貪玩,但兩個由拍拖到結婚,好似變左另一個人咁,經常喺幕前及社交網站大晒恩愛。

早前內地有狗仔隊喺微博預告拍到明星出軌,仲話2月13日會同公眾發佈。喺微博嘅評論中,好多網友憑住啲蛛絲馬跡估出軌男就係陳小春。喺大家仲估估下嘅時候,應采兒突然喺微博發文護夫:「聽說我老公出軌了?10點預告?你相信嗎?狗仔辛苦了」,間接否認傳聞。見到應采兒咁有霸氣護夫,好多網友都留言支持,仲話應采兒夠晒霸氣添呀!

查看相片
查看相片

鍾意就快D Share啦!