掃呢頁CODE去手機

2017年2月24日 星期五

胡家驊驚傳猝逝 鎮宇眼濕濕:接受唔到 __,鎮宇,吳鎮宇,

吳鎮宇眼紅紅。藝人吳鎮宇出席「電影工作者總會春茗」,問到前港姐吳婉芳丈夫胡家驊今日驚傳猝逝一事,不時與吳婉芳相約茶聚的鎮宇聞言即雙眼通紅,又謂「接受唔到」,鎮宇說:「畀我搞清楚咩事,我接受唔到。你哋再問我就要出去打電話,我未求證清楚就當唔係!你哋問啲開心嘢啦,早知你問呢啲我就唔嚟啦!」 ...


吳鎮宇眼紅紅。藝人吳鎮宇出席「電影工作者總會春茗」,問到前港姐吳婉芳丈夫胡家驊今日驚傳猝逝一事,不時與吳婉芳相約茶聚的鎮宇聞言即雙眼通紅,又謂「接受唔到」,鎮宇說:「畀我搞清楚咩事,我接受唔到。你哋再問我就要出去打電話,我未求證清楚就當唔係!你哋問啲開心嘢啦,早知你問呢啲我就唔嚟」 ...


吳鎮宇眼紅紅。

藝人吳鎮宇出席「電影工作者總會春茗」,問到前港姐吳婉芳丈夫胡家驊今日驚傳猝逝一事,不時與吳婉芳相約茶聚的鎮宇聞言即雙眼通紅,又謂「接受唔到」,鎮宇說:「畀我搞清楚咩事,我接受唔到。你哋再問我就要出去打電話,我未求證清楚就當唔係!你哋問啲開心嘢啦,早知你問呢啲我就唔嚟」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!