掃呢頁CODE去手機

2017年2月24日 星期五

【金牛肥牛鍋】無綫前御用奸角 教澳門賭場荷官靠演技搵食 __,無綫,

「又如何!」試下閉上眼,就咁聽聲,可能有一刻會以為,講緊嘢嗰個係黃子華。他是何浩源。望望他的樣子,又有幾分似梁文道。「一個演員最憎似人0架嘛!」何浩源說。到底邊個係何浩源?如果你係7/80後嘅電視精,一定會睇過何浩源做戲。前排網民仲回帶,喺fb「__公社」share番佢有份演出嘅大台舊劇《天降財神》嗰幕「金牛肥牛鍋」,激讚嗰段戲離地得好精彩——何浩源喺嗰場戲玩燒銀紙,富貴離地。條片更有超過13萬點 ...


「又如何!」試下閉上眼,就咁聽聲,可能有一刻會以為,講緊嘢嗰個係黃子華。他是何浩源。望望他的樣子,又有幾分似梁文道。「一個演員最憎似人0架嘛!」何浩源說。到底邊個係何浩源?如果你係7/80後嘅電視精,一定會睇過何浩源做戲。前排網民仲回帶,喺fb「_ _公社」share番佢有份演出嘅大台舊劇《天降財神》嗰幕「金牛肥牛鍋」,激讚嗰段戲離地得好精彩——何浩源喺嗰場戲玩燒銀紙,富貴離地。條片更有超過13萬點擊,亦令大家知道,原來他的名字,叫做何浩源。對於網民激讚,何浩源接受《蘋果》專訪時,都第一時間多謝大家:「好多謝啲網民,令到我幾十年又走返出嚟。好神奇,突然之間我老婆同我講,近排你條片畀人喺fb周圍掉喎。我都唔記得拍過呢套嘢。」喺維基搵唔到何浩源的條目,90年演藝學院畢業入無綫,依家先至第一次接受《蘋果》專訪。睇番其當年模樣,唔止把聲,個樣奸奸哋,真係有幾分似黃子華。「其實我瘦嗰陣時,係啦,嗰陣時瘦嗰陣,唔知點解話我似黃子華。跟住某一次我喺某啲場合見到黃子華,我同佢講:『喂,啲人話我似你喎!』跟住佢話:『唉,咁就真係sorry(擰擰頭),唔好意思呀,唔係似劉德華添!』佢真係好搞笑。」咁自己覺得似唔似?「某啲啲啦,瘦嗰陣時囉,一個演員最憎似人0架嘛!」90年入無綫,拍過不少劇集,包括《射鵰英雄傳》(張智霖版,飾演哲別)、《殭屍福星》、《笑傲江湖》、《刑事偵緝檔案2》,其中同曾江合作嘅半小時單元劇《父與子》,何浩源仲係半個男主角,但大部份都係做奸角。此外他又拍過電影《搶錢夫妻》、《追兇20年》、《超級整蠱霸王》等等。96年離開大台,投身舞台劇,又拍電視電影,又做過傳銷又傳過地產經紀,專賣九肚山嗰類豪宅。依家重返舞台,仲讀埋戲劇系碩士。兜兜轉轉,人到中年,又發埋福嘅何浩源近年又同無綫拉上關係,就係喺鄭丹瑞牽線下,任教無綫第27期藝訓班。學生包括陳凱琳同「蔡Baby」蔡思貝。咦,兩個學生的演技都俾網民彈至體無完膚,作為導師的何浩源講句公道話:「演技係要浸,佢哋個外型好好,嗰陣時上堂我做佢老師嗰時,我對佢哋印象好深刻,因為佢哋好投入好認真,亦都好放。我開頭以為啲港姐,得個靚字之嘛!」被彈唔掂喎:「起碼有個機會,俾你去做,俾你去試。演技嘅嘢,唔係一日可以搞掂0架嘛。」演技嘅嘢,確不是一步可以登天,即使你才華橫溢,都要浸。喺演藝學院讀演技嘅何浩源,功力深厚,就連演奸角,都一樣入到屋,做地產嗰陣,「連客都呃埋」,但佢呃唔到自己。「離開TVB後,撈過好多嘢;走咗去做傳銷,又做過地產。我賣啲豪宅0架嘛喺九肚山,個客認得我喎,當咗我係friend,因為我曾經入過佢屋企吖嘛,雖然係奸角多。一嚟佢就請我去佢屋企、請我飲嘢咁喎,當我friend咁信晒我,所以我唔想呃佢囉。我嗰陣時係試過呃佢0架……係呀,我試過呃過啲客,我唔想再用演技呃人。我發覺咁樣唔好。咁我就唔做喇,我都係做番啲最真嘅嘢囉。因為演技講『真』吖嘛。」於是他走去幫大企業train員工,包括澳門新濠天地。服務行業+迎送生涯+日日面對千面八將,打賭場工,真係少啲演技都唔掂。何浩源分享謂:「佢哋開張之前,成間公司由經理呀、高層中層低層都有演技訓練,二千幾人,我哋成隊導師團隊一齊過去訓練佢哋。因為佢哋係娛樂場嚟0架嘛,要俾到啲娛樂啲客。」係咪賭場不嬲都會派職員學演技?何浩源笑了:「唔係賭場不嬲有咁嘅做法,係佢哋識貨啫!」最近一個大客係香港某大型寬頻公司,何浩源負責train員工應對、學點sell客。其實類似咁樣嘅課程亦不是新鮮事,「外國就好興,香港都越嚟越多公司,搵我哋培訓員工溝通技巧、表達、預防及解決衝突、團隊精神呀想像力呀諸如此類。」想知何浩源更多,請看另文。記者:植詠珊(Cathy)

攝影:Neo、馮峰

編、導、剪:Roy

場地提供:沙田廣東人小廚

攝影:Neo、馮峰 幾十年後嘅今日,何浩源都發福咗少少喎 做過地產嘅佢,曾經利用演技去呃人。不過好在何浩源知道咁做唔啱!
何浩源即場考吓動主播Cathy嘅演技,究竟呢個樣想表達啲咩呢 動主播CK嘅表情真係夠晒豐富呀 蔡思貝都係佢學生,何浩源仲讚佢勤力
何浩源話:「舞台係最直接㗎嘛。」(受訪者提供圖片) 熱愛演戲嘅佢,更加讀埋戲劇碩士,認真好學!(受訪者提供圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!