掃呢頁CODE去手機

2017年2月18日 星期六

嗌需要空間!黃心穎唔貪近上馬明屋企 __,馬明,黃心穎,心穎,馬國明,

會唔會戲假情真呢?藝人黃心穎於西灣河拍攝無綫新劇《雜警奇兵》外景,連續兩次被拍得與緋聞男友馬國明食飯睇戲的她,深夜見記者前來探班亦毫不奇怪,甫見記者就笑指:「你哋又嚟探我吖!」雖然馬明住附近,但未有前來探班,心穎笑指這兩天看自己的新聞看到好累,她笑稱怕大家睇到厭。至於是否為就馬明方便去太古齊齊睇戲?她說:「唔係,係啱時間咋,諗住嗰度少人啲,點知有咁熱心嘅讀者!」新劇多對手戲談到心穎與馬明被拍約會兩 ...


會唔會戲假情真呢?

藝人黃心穎於西灣河拍攝無綫新劇《雜警奇兵》外景,連續兩次被拍得與緋聞男友馬國明食飯睇戲的她,深夜見記者前來探班亦毫不奇怪,甫見記者就笑指:「你哋又嚟探我吖!」雖然馬明住附近,但未有前來探班,心穎笑指這兩天看自己的新聞看到好累,她笑稱怕大家睇到厭。至於是否為就馬明方便去太古齊齊睇戲?她說:「唔係,係啱時間咋,諗住嗰度少人啲,點知有咁熱心嘅讀者!」

新劇多對手戲

談到心穎與馬明被拍約會兩次,二人是否常常約會?她謂兩次約會都是首次與馬明睇戲及吃飯,沒想到被拍下,不過二人都忙於開劇,暫未有時間再約會。在新劇《深宮計》中,她與馬明多感情綫及對手戲,被問及會否因而近水流台再深入了解對方?她說:「工作時工作啦,想畀心機拍劇,唔想工作嗰陣談情說愛!」

唔會趁機上馬明屋企

至於二人是否有機會發展下去?她直認需要空間讓二人發展,談到她將馬明當成偶像,她說:「係欣賞同尊重,初初入行嗰陣見到個個都係明星梗係興奮啦,依家咪同事囉!」由於拍攝地點近馬明的家,她被問會否收工到對方家休息?她謂:「唔會吖,聽朝要一早拍廣告,要早啲返屋企休息!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!