掃呢頁CODE去手機

2017年2月18日 星期六

陳宇琛做老襯行禮爆喊 __,陳宇琛,

真係恭喜晒!藝人陳宇琛(Sam)與前有線主播女友林佑蔚(Camille)今日於教堂舉行註冊簽字儀式,因為二人是基督徒,故於牧師見證下完成儀式,到場的除了親人外,更有女方的好姊妹,前有線主播王曉君及羅家如,大家都到場為二人送上祝福,完成儀式後,一對新人開心咀嘴,場面溫馨。Sam接受東網訪問時坦言:「唔知點解,我一見到Camille行出嚟已經兩行眼淚係咁流,我自己喊先,全部人都笑,跟住遞紙巾畀我,因為 ...


真係恭喜晒!

藝人陳宇琛(Sam)與前有線主播女友林佑蔚(Camille)今日於教堂舉行註冊簽字儀式,因為二人是基督徒,故於牧師見證下完成儀式,到場的除了親人外,更有女方的好姊妹,前有線主播王曉君及羅家如,大家都到場為二人送上祝福,完成儀式後,一對新人開心咀嘴,場面溫馨。

Sam接受東網訪問時坦言:「唔知點解,我一見到Camille行出嚟已經兩行眼淚係咁流,我自己喊先,全部人都笑,跟住遞紙巾畀我,因為段誓詞好緊要,我都要好好咁完成佢,我真係忍得好辛苦,以前去人哋婚宴見到一對新人喊晒,心諗乜真係咁感動?而家自己就知原來係真。」

年底先擺酒

問到對太太有甚麼承諾時,他謂:「我同佢講,承諾會用我一生嘅努力,亦會用我所有嘅本能畀佢幸福同快樂,包括佢家人同我嘅家人。」Sam更坦言為了誓詞而失眠,更笑言:「我冇諗過自己會咁緊張,一生人一次,真係要做到最好。」Sam表示儀式於既簡單又嚴肅的情況下進行,問到之後何時設婚宴,他坦言預計年底,因為兩家都不少親友於外地,故先於外地英國或美國舉行先,再於香港設宴。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!