掃呢頁CODE去手機

2017年2月18日 星期六

成日以淚洗面 李亞男自爆曾現抑鬱徵兆 __,李亞男,

李亞男指新婚初期不適應王祖藍經常返內地工作,搞到曾經出現抑鬱徵兆呀~王祖藍與李亞男結婚兩年,恩愛到痺,經常形影皆雙,但原來新婚初期,李亞男因不適應老公經常返內地工作,曾出現抑鬱徵兆經常以淚洗面,她謂:「當時嘅我成日喊,睇電視見到皇上、妃嬪好快樂,我就會邊喊邊問自己「我嘅皇上呢?」點解老公成日唔喺自己身邊。」李亞男當時雖出現抑鬱病徵,但沒有去求醫,因她明白「最佳醫生」是自己老公,李亞男謂:「我無去睇 ...


李亞男指新婚初期不適應王祖藍經常返內地工作,搞到曾經出現抑鬱徵兆呀~

王祖藍與李亞男結婚兩年,恩愛到痺,經常形影皆雙,但原來新婚初期,李亞男因不適應老公經常返內地工作,曾出現抑鬱徵兆經常以淚洗面,她謂:「當時嘅我成日喊,睇電視見到皇上、妃嬪好快樂,我就會邊喊邊問自己「我嘅皇上呢?」點解老公成日唔喺自己身邊。」李亞男當時雖出現抑鬱病徵,但沒有去求醫,因她明白「最佳醫生」是自己老公,李亞男謂:「我無去睇醫生,但就有同祖藍講,我唔係好掂喇!佢都即刻為咗我唔接啲太長時間離開香港嘅工作,又或者會同我一齊返內地做嘢。」

老公如此痛錫自己,李亞男當然也會做個好老婆,近年努力習廚,更曾為王祖藍初戀情人下廚,問她當時個心有無半點介意?李亞男大方表示:「當然唔介意,佢只係覺得好搞笑,都咁多年啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!