掃呢頁CODE去手機

2017年2月18日 星期六

手拎VIP專有Hermès 富貴廖碧兒生活直擊 __,碧兒,廖碧兒,

相關連結:有樓兼擁過千萬酒莊廖碧兒絕對有高潮http://bit.ly/2m484iH有消息話廖碧兒最近有富豪照,有司機車出車入,又有錢在飲食界大展拳腳,事業愛情兩得意,難怪廖碧兒手挽著VIP先有得訂製的Hermès日日笑笑口。究竟一個富婆的日常是如何?  要營造一個單身形象,廖碧兒平時行街食tea都係找女仔陪。廖碧兒這天就選個平民化地方,食下Burger同炸雞,展示一下她貼地表現。雖然廖碧兒就快 ...


相關連結:有樓兼擁過千萬酒莊 廖碧兒絕對有高潮

http://bit.ly/2m484iH

有消息話廖碧兒最近有富豪照,有司機車出車入,又有錢在飲食界大展拳腳,事業愛情兩得意,難怪廖碧兒手挽著VIP先有得訂製的Hermès日日笑笑口。

究竟一個富婆的日常是如何?  要營造一個單身形象,廖碧兒平時行街食tea都係找女仔陪。廖碧兒這天就選個平民化地方,食下Burger同炸雞,展示一下她貼地表現。雖然廖碧兒就快到40歲,不過她跟好多少女一樣,鍾意相機食先,還是執到位置靚一靚,先影相。嘆完下午茶就行下街,富婆生活多輕鬆。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!