掃呢頁CODE去手機

2017年2月18日 星期六

有女王病 吳若希晒遺體損贈卡嚇窒網友 __,吳若希,

吳若希仲要留言話:如果我死了...真係想嚇死人咩!歌手吳若希正值懷孕期間,閒在家中不時透過社交網舒發情感。今日佢就上載咗一張鮮花相片,仲發長文直言自己懷孕期間成日發脾氣,已經演變到女王病,又呻懷孕中嘅媽媽真係好辛苦,佢話:「在這段懷孕期,有時候就是無緣無故想發脾氣,明知道其實沒什麼事要生氣,但就是想生氣,然後吃碗飯或者吃碗麵就會突然心情大好,然後又會乖乖抱著(着)被子上床睡覺~(已經幻想到將來的寶 ...


吳若希仲要留言話:如果我死了...真係想嚇死人咩!

歌手吳若希正值懷孕期間,閒在家中不時透過社交網舒發情感。今日佢就上載咗一張鮮花相片,仲發長文直言自己懷孕期間成日發脾氣,已經演變到女王病,又呻懷孕中嘅媽媽真係好辛苦,佢話:「在這段懷孕期,有時候就是無緣無故想發脾氣,明知道其實沒什麼事要生氣,但就是想生氣,然後吃碗飯或者吃碗麵就會突然心情大好,然後又會乖乖抱著(着)被子上床睡覺~ (已經幻想到將來的寶寶也會這樣)沒懷孕時已經知道自己是個辣妹子,現在完全發現自己已經從#公主病 進化到#女王病 ~~慶幸的是身邊那個還是依然會容忍你的壞脾氣,你睡不著(着)他會陪你睡不著(着)、你餓他就陪你吃、你無理取鬧他會抱緊你親親你⋯⋯ (對,女生無理取鬧時並不是要男生跟你說道理~~而是要你抱抱她親親她就夠啦)所以,謝謝你愛我。」

咁呢個「你」相信係講緊男朋友ALEX啦,吳若希仲hashtag「#女人#孕期爸爸很辛苦#孕期媽媽更辛苦#下世你想做男人定女人#寫完篇野(嘢)又想發脾氣#我好矛盾#應該係因為餓#對唔住我係餓底」睇嚟吳若希真係好多嘢諗喎。

點知,佢又上載咗一張「遺體損贈卡」,仲留言「如果我死了...」。啋,真係大吉利是咩,嚇到網民紛紛留言安慰,仲叫佢唔好亂講嘢。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!