掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

文青華姐踩落銅鑼灣 鄧佩儀益街坊獵仔 __,鄧佩儀,華姐,

有請鄧佩儀!新一集東網巨星節目《區區有女神》找來華姐冠軍鄧佩儀(Gloria)做主角,獲網民公認有文青氣質的Gloria自小參加公開歌唱比賽,本身更有七級鋼琴造詣,但原來私底下亦相當好動愛玩!早前Gloria飾演無綫劇集《幕後玩家》的「炒散王」錢嘉欣一角人氣爆燈,今次她帶大家踩落銅鑼灣玩轉鵝頸橋街市,做開飲食節目主持的Gloria即席施展識飲識食的「搵食」本領。Gloria進一步挑戰「乖乖女」形象 ...


有請鄧佩儀!

新一集東網巨星節目《區區有女神》找來華姐冠軍鄧佩儀(Gloria)做主角,獲網民公認有文青氣質的Gloria自小參加公開歌唱比賽,本身更有七級鋼琴造詣,但原來私底下亦相當好動愛玩!早前Gloria飾演無綫劇集《幕後玩家》的「炒散王」錢嘉欣一角人氣爆燈,今次她帶大家踩落銅鑼灣玩轉鵝頸橋街市,做開飲食節目主持的Gloria即席施展識飲識食的「搵食」本領。

Gloria進一步挑戰「乖乖女」形象,進行你絕對估佢唔到的任務,角色扮演化身小食店店員於街頭叫賣魚蛋兼蝦丸,更主動請人試食「吸」人氣!呢位女神於街頭賣魚蛋仲未玩夠,實行由頭換Look換到腳,擺出有型戰鬥格晒美腿,親自炮製鮮果乳酪杯益街坊,順道步入鬧市「狩獵」靚仔食客呃Like !想睇女神Gloria用咩奇招突破形象?為咗「貼地」任務又可以去到幾盡?大家記得星期三晚Mon實東網巨星喇!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!