掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

孖麥雅緻湊女去玩 張頴康貪玩做大細路 __,麥雅緻,張頴康,

有相為證㗎!藝人張頴康同太太麥雅緻有個好得意嘅囡囡叫小豆,平時佢哋得閒就會開心些牙親子樂嘅相,又會大晒溫馨時刻,真係勁sweet㗎。呢日小豆同爸爸媽媽去咗朋友仔個生日Party玩,佢哋將生日會啲相放上社交網,睇相見到小豆同爸爸應該喺遊樂場入面,兩父女除咗坐車車之外,仲有玩波波池,張頴康玩到舉晒V,難怪佢兩公婆都留言話:「今天小豆去參加好朋友的生日會!雖說是小朋友生日,但看來是爸爸玩得更投入!」爸爸 ...


有相為證㗎!

藝人張頴康同太太麥雅緻有個好得意嘅囡囡叫小豆,平時佢哋得閒就會開心些牙親子樂嘅相,又會大晒溫馨時刻,真係勁sweet㗎。

呢日小豆同爸爸媽媽去咗朋友仔個生日Party玩,佢哋將生日會啲相放上社交網,睇相見到小豆同爸爸應該喺遊樂場入面,兩父女除咗坐車車之外,仲有玩波波池,張頴康玩到舉晒V,難怪佢兩公婆都留言話:「今天小豆去參加好朋友的生日會!雖說是小朋友生日,但看來是爸爸玩得更投入!」爸爸果然係大唔透嘅大細路!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!