掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

又會咁啱嘅 ! 江華行圓方 與鄧萃雯同Look __,江華,鄧萃雯,

又會咁啱嘅!江華行圓方與鄧萃雯同Look相關連結:【一個人的精彩】鄧萃雯時運高圓方險撞江華麥潔文http://bit.ly/2kO30hp之前鄧萃雯在圓方出現,不過當時就撞不到江華。早幾日,江華就在同一個地點----戲院現身。今次江華自己一個行圓方,未見有麥潔文陪伴,而他全程都拎住個電話不停看。江華行經餐廳睇下食乜好,侍應姐姐認出他是江華,二人傾了一陣非常開心。臨走時,江華來一個回頭揮手拜拜,再笑 ...




  • 又會咁啱嘅 ! 江華行圓方 與鄧萃雯同Look
  • 相關連結:【一個人的精彩】鄧萃雯時運高 圓方險撞江華麥潔文

    http://bit.ly/2kO30hp

    之前鄧萃雯在圓方出現,不過當時就撞不到江華。早幾日,江華就在同一個地點----戲院現身。

    今次江華自己一個行圓方,未見有麥潔文陪伴,而他全程都拎住個電話不停看。江華行經餐廳睇下食乜好,侍應姐姐認出他是江華,二人傾了一陣非常開心。臨走時,江華來一個回頭揮手拜拜,再笑笑口走人。如果呢日江華是撞到鄧萃雯的話,未知他又可不可以笑到一樣咁燦爛呢?

    鍾意就快D Share啦!