掃呢頁CODE去手機

2017年2月13日 星期一

點造人?周柏豪婚後極少見老婆:掛住佢 __,柏豪,周柏豪,

周柏豪同老婆Stephanie結咗婚差唔多成3個月都冇乜點見,唔係啩?藝人周柏豪以一身運動裝扮出席保險公司活動,他於會上跟客戶高層踩單車鬥快比賽,昨晚剛由英國返港的他因時差關係,所以踩到喘晒氣。他表示在當地逗留了兩星期食了好多西餐,笑言變咗肥仔,所以回港後要努力操練,因為4月就舉行紅館演唱會,他說:「就算唔使騷身形,都要進入狀態做好多運動。」柏豪表示由開始健身到依家,共重了4、5磅,更增加了肌肉, ...


周柏豪同老婆Stephanie結咗婚差唔多成3個月都冇乜點見,唔係啩?

藝人周柏豪以一身運動裝扮出席保險公司活動,他於會上跟客戶高層踩單車鬥快比賽,昨晚剛由英國返港的他因時差關係,所以踩到喘晒氣。他表示在當地逗留了兩星期食了好多西餐,笑言變咗肥仔,所以回港後要努力操練,因為4月就舉行紅館演唱會,他說:「就算唔使騷身形,都要進入狀態做好多運動。」柏豪表示由開始健身到依家,共重了4、5磅,更增加了肌肉,他說:「我要先增磅,因為我本身係瘦削嘅猴子,要變『King Kong』先,之後再修練線條。」

DIY神聖禮物冧老婆

問到柏豪是否特登趕回來與太太Stephanie過婚後第一個情人節?他笑說:「唔係特登,做完嘢永遠都係早啲返嚟好啲,都掛住屋企。(點樣慶祝?)慶祝我返嚟香港?我覺得我返嚟係需要慶祝大啲,因為走咗太耐。(情人節有咩準備?)真係冇乜特別。(唔浪漫?禮物呢?)我返到嚟已經係最好。」柏豪表示兩人都喜歡簡單啲,不過太太會送禮物給他,他說:「我送佢啲禮物神聖啲,我會發揮我嘅才華,寫歌、剪片、影相,呢啲我好鍾意做,獨一無二,我成日喺我老婆面前認叻。(你太太鍾唔鍾意?)實鍾意嘅!」

忙到無暇諗造人計劃

講到叫太太生個B給他,柏豪笑說:「我有份喎!如果係嘅話要多謝佢,但真係未係時候。(打算幾時生?)真係冇乜點plan,做好咗手頭上嘅工作再諗,啲人成日問我Honeymoon未,都未,其實由結婚到依家,都冇乜真正坐低見過,佢做嘢要飛,到佢返嚟又到我飛,呢個月咪尋晚見,平日咪喺網上見,Facetime嗰啲,都掛住屋企、掛住佢、阿媽、阿爸。依家咪明白父母以前要搵食,好耐都見唔到,就係因為工作。但開心嘅,有得工作見識好多嘢。」

開紅館騷前忙拍劇

雖然演唱會將於4月舉行,但柏豪仍要為無綫拍攝劇集《使徒行者2》,而明日就要開工,柏豪說:「其實計埋今次係喺香港第4次開演唱會,我未試過開騷前有成個月可以閉關,次次都夾雜咗啲工作,但都應付到,反而我鍾意咁樣!如果畀長時期我閉關,自己會覺得有好多時間,我個人就會懶懶散散,反而冇乜時間迫我出來,我會認真啲,珍惜練嘢時間。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!