掃呢頁CODE去手機

2017年2月13日 星期一

上《蘋果》fb Live Sammi轉軚會生B:頂多兩個 __,Sammi,許冠傑,Sam,蘋果,鄭秀文,

上《蘋果》fbLive Sammi轉軚會生B:頂多兩個鄭秀文(Sammi)未結婚,大家催婚,結了婚,大家催生B,嫁給許志安後的Sammi曾表明不生,可是她昨日在尖沙嘴接受《蘋果》facebooklive訪問時,自揭婚後心態轉變,許太竟心動想生B:「要嚟就嚟啦,如果生,頂多兩個,呢個交畀上天去處理。」■鄭秀文昨日在尖沙嘴接受《蘋果》facebooklive訪問,她自爆婚後由抗拒生B,變為有意生兩個。 ...


上《蘋果》fb Live Sammi轉軚會生B:頂多兩個

鄭秀文(Sammi)未結婚,大家催婚,結了婚,大家催生B,嫁給許志安後的Sammi曾表明不生,可是她昨日在尖沙嘴接受《蘋果》facebook live訪問時,自揭婚後心態轉變,許太竟心動想生B:「要嚟就嚟啦,如果生,頂多兩個,呢個交畀上天去處理。」



■鄭秀文昨日在尖沙嘴接受《蘋果》facebook live訪問,她自爆婚後由抗拒生B,變為有意生兩個。攝影:郭賢興

現年44歲的天后鄭秀文,2013年跟許志安低調結婚,兩人婚後更見恩愛,但卻甚少放閃。Sammi昨日在尖沙嘴接受《蘋果》facebook live訪問,罕有大談家庭生活,當有網友追問她生仔問題,Sammi忽然轉軚,一改以往抗拒態度,更表示一切順應天意,但最多只會生兩個。



■Sammi昨日面對網友的提問,均大方回答。



■安仔與Sammi婚後不時被影到拍拖購物。資料圖片

生女唔怕似安仔Sammi和安仔組織了家庭,粉絲當然期待他們製造下一代,昨日有網友問Sammi何時生B?Sammi說:「如果我知道我幾時生B都幾勁喎,人係好多unknown,呢個交畀上天去處理,𠵱家個心態冇以前百分之二百咁抗拒,𠵱家好啲,要嚟就嚟啦。」看來Sammi不抗拒生B,已做好心理準備隨時做媽咪。會想生多少孩子?她說:「我就嚟更年期嚟緊,如果生,頂多兩個,太多唔使,一個起、兩個止。」若只生一名,Sammi指仔女都沒所謂。

既然Sammi對生B表示歡迎,網友又再問她假如生了B女,但囡囡樣貌百分百似安仔,會否接受?她即答:「OK!每人每個樣都有可取嘅地方。」可會幻想安仔長頭髮樣子?她笑言:「哈,OK嘅,你會接納佢嘅,自己嬰兒,你唔覺得每個父母都覺得子女好beautiful咩?」問向來要求嚴格的Sammi可會變怪獸家長?她回答:「我冇資格評論,因為我自己冇做過父母,唔知個難處喺邊。我自己覺得冇家長想做怪獸家長,個教育制度令家長變成怪獸家長,令佢哋無所適從,某程度上佢哋都係少少受害者。不過真係要識得攞到balance,因為小朋友童年嘅快樂真係好重要,一個人嘅童年好影響佢將來,沉喺功課同壓力中會好痛苦。」

有粉絲指想Sammi和安仔合體拍戲,但她卻耍手擰頭說:「唔會呀,應該冇人想睇,畀我都唔想睇。」粉絲改為建議合體開騷,她卻感興趣:「呢個都幾特別喎,因為演唱會係唱歌,呢個我記錄在案!」Sammi還考慮今年搞side track演唱會,她說:「今年會出,不過唔會做到好大型,近似係歌迷聚會,唔識我歌嘅人勸佢唔好入場,無謂悶親,我唔係做一個大眾容易認同嘅歌單。」



■升呢幸福人妻的Sammi,整個人更見開朗,充滿正能量。



■Sammi平日出席活動,對小朋友都表現愛錫。資料圖片



■去年個唱操出弗爆身形的Sammi,今年有意再開騷。資料圖片

最叻煮鹵肉牛腩人妻Sammi不時在社交網分享撚手美食,她謂招牌菜是台式鹵肉:「我煮親大家都食十碗八碗飯,試過有個男仔嚟食咗三十碗,我有時都會燜吓辣牛腩。」明日情人節,Sammi與張孝全要到寧波做電影宣傳,所以不會與老公安仔共度,被問哪個情人節最浪漫?她衝口而出說:「要諗即係冇,最多煮吓飯仔,寫張卡。」

採訪:何永寧、懷鈺、朱晉傑

攝影:郭賢興

場地提供:Hair Culture


鍾意就快D Share啦!