掃呢頁CODE去手機

2017年2月25日 星期六

【丈夫離世前】吳婉芳怕瞓醒冇得再畀人激 __,吳婉芳,

吳婉芳受訪時曾講過怕瞓醒冇得再畀人激。前港姐吳婉芳的55歲老公胡家驊昨日驚傳猝逝,而吳婉芳今日亦證實老公前日睡夢中辭世。嘆生命無常吳婉芳日前在接受梁佩瑚節目《佩瑚密語》中,突然提及健康重要過一切,她指:「健康真係好緊要,你真係唔知道,你隨時……就算呢一刻我同你講緊嘢,可能我下一刻已經走咗。人就係無常。你真係要珍惜每一刻,邊個喺你側邊。就算嗰個人激你嘅,但佢都仲激緊你。可能有一日瞓醒,佢已經冇得激你 ...


吳婉芳受訪時曾講過怕瞓醒冇得再畀人激。

前港姐吳婉芳的55歲老公胡家驊昨日驚傳猝逝,而吳婉芳今日亦證實老公前日睡夢中辭世。

嘆生命無常

吳婉芳日前在接受梁佩瑚節目《佩瑚密語》中,突然提及健康重要過一切,她指:「健康真係好緊要,你真係唔知道,你隨時……就算呢一刻我同你講緊嘢,可能我下一刻已經走咗。人就係無常。你真係要珍惜每一刻,邊個喺你側邊。就算嗰個人激你嘅,但佢都仲激緊你。可能有一日瞓醒,佢已經冇得激你,咁你就會諗『唔該你激我』所以我覺得,好與唔好,都要珍惜,都係一個生活體驗,一個人成長需要面對嘅嘢。」

「瞓喺張床度講唔到好慘」

她又說:「唔係因為我生活安定,而講啲咁嘅說話,我知道一定好多人咁講。我自己都試過低潮、唔開心,但…始終,你諗番轉頭,你仲有爸爸媽媽、朋友喺身邊支持你,你起碼仲有一口氣同人講,你起碼仲有感覺,你會知道,而唔係瞓喺張床度,完全冇晒感覺。你有感覺但你講唔到,我覺得仲慘。」她又調:「今生做好啲啦,希望下一世唔使捱苦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!