掃呢頁CODE去手機

2017年2月15日 星期三

名人:驚唔開心?陳細潔情人節留守家中 __,陳細潔,

其實佢係驚其他人唔開心。保良局副主席陳細潔(Abbie)與胞姊劉陳小寶(Angel)保良局長者團拜活動,Abbie表示今年已第十年擔任地區安老服務計劃籌委會主席,稱見到義工的增長率很安慰,Angel亦開心謂自己公司的義工人數愈來愈多,已有接近一千人,千人軍團做探訪長者服務為多,又指香港政府很好地為長者及獨居老人提供很多服務。問到Angel有否傳授秘訣給今年將榮升主席的Abbie?Angel說:「我 ...


其實佢係驚其他人唔開心。

保良局副主席陳細潔(Abbie)與胞姊劉陳小寶(Angel)保良局長者團拜活動,Abbie表示今年已第十年擔任地區安老服務計劃籌委會主席,稱見到義工的增長率很安慰,Angel亦開心謂自己公司的義工人數愈來愈多,已有接近一千人,千人軍團做探訪長者服務為多,又指香港政府很好地為長者及獨居老人提供很多服務。

問到Angel有否傳授秘訣給今年將榮升主席的Abbie?Angel說:「我忙多咗,因為佢做主席,要放低公司嘅嘢,我係不停提佢注意身體,時間會過得好快,因為好忙。」Abbie則表示近幾年因工作忙碌,而沒有時間拍拖:「因為太忙,忙到唔好意思,唔知幾時先可以應人約,所以我尋日情人節都冇出去食飯,唔好令大家唔開心。(有人約?)一定有人約,冇可能冇人約,花都收咗好多扎,今年到出年都冇時間,保持距離先。」Angel此時即笑稱可代勞召集Abbie的觀音兵來做義工。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!