掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

大手筆捐1千萬 祥嫂之痛係因為兆尊? __,兆尊,鄧兆尊,

祥嫂(右圖)話佢佗兆尊嗰陣跌親,所以佢依家有腰患。祥嫂與藝人黃夏蕙出席粵劇名伶紅線女大徒弟郭鳳女的壽宴,二人分別送上金雞祝壽,又大唱中英文生日歌,在唱 ...


祥嫂(右圖)話佢佗兆尊嗰陣跌親,所以佢依家有腰患。

祥嫂與藝人黃夏蕙出席粵劇名伶紅線女大徒弟郭鳳女的壽宴,二人分別送上金雞祝壽,又大唱中英文生日歌,在唱生日歌時,祥嫂更起身輕輕跳舞,不過訪問時就,她表示腰痛要坐下休息,更透露早前打完止痛針,祥嫂說:「我有腰患今日都係打完針先過嚟,當年佗兆尊嗰時跌親,所以依家有腰患。」

愈講愈激動

祥嫂被問到仔仔鄧兆尊的事時,明顯激動且不想回答,她說:「我唔適合講,我鍾意兆尊嘅,代我問候佢,後生仔,仔大仔世界,佢開心我開心,你最想我喺度挑啲嘢嚟講(指兆尊),兆尊係我生嘅,點呀!(兆尊話歡迎你搵佢)今日見到手足(指記者)好開心,當然有個別人士推波助欄,希望你哋明白我,應對你哋唔係我所長。」談到兆尊曾表示祥嫂當日在靈堂喊,能收能放可以入行?祥嫂激動地說:「手足,你哋同唔同意佢咁問我?佢咁問我係挖苦我定笑我?問咩都好,如果祥哥翻生,我一定答你,跳脫衣舞都得,咩都得,有公道先得㗎,我唔會喊嘅!」

「幾十歲冇銀唔得!」

另外,祥嫂表示捐1千萬港元給黃夏蕙成立老人之家,夏蕙則表示地方選在長洲,地方是由政府支持。祥嫂透露年輕時就已經認識黃夏蕙,捐錢是為了支持對方的善心,亦透露錢將用在何處仍不知情,她說:「同佢識咗幾十年,捐出嚟支持佢,你每個月拿十萬(港元)生活費都好,係答謝你一直愛護我,佢要慈善之家,咩資料都冇畀我,呢1千萬(港元)攞定出嚟,防老防身都好,幾十歲冇銀唔得!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!