掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

狂數Martin三宗罪!陳雅倫拒絕再聯絡 __,陳雅倫,

走得快好世界……藝人陳雅倫與男友兼吳彥祖表哥Martin「閃分」,除鬧爆對方背住自己攬女及大話連篇,陳雅倫又直認對方身上花了不少錢,連十多萬的電話號碼 ...


走得快好世界……

藝人陳雅倫與男友兼吳彥祖表哥Martin「閃分」,除鬧爆對方背住自己攬女及大話連篇,陳雅倫又直認對方身上花了不少錢,連十多萬的電話號碼也不手軟,亦買不少名牌給對方,她說:「同我拍拖嘅男人我都肯使錢,佢係冇錢冇權,但佢靚仔,我就母愛心態,呵護佢,所以咩都買畀佢!十幾萬嘅電話號碼我都買畀佢,電話費我交埋冇所謂,就算分咗手都冇諗過問佢拎番!」

分手主因:成日做失蹤人口

最令陳雅倫忍無可忍講分手,是因為對方經常失蹤,最近一星期的事令她決定分手,她透露是昨日與對方在微信講分手,她表示:「我之前去大陸做完嘢返香港,佢話嚟接我但失蹤,事後就解釋怕畀人影到,所以去到一半就番轉頭。第二日又話病咗,之後就咳足六日,又話啲藥好勁要瞓,聽唔到電話又唔畀我去探佢,梗係啦,我去探佢咪講唔到電話同出街!仲好笑呀,第七日約我出嚟又係失蹤,話自己吐血入醫院喎!問佢攞入院紙,佢拎唔出,仲發脾氣!」

拒絕再聯絡

她直言今次心死,正式向對方講分手,更寸對方說:「尋日同佢講分手,今日就見到佢同陳惠敏個女玩得咁開心,咁忙原來就係去玩去蒲!(佢哋有路?)我唔理呢啲嘢」又指對方今日再傳訊息扮冇事問候她,她就叫對方不要拖住自己、亦以後不要再聯絡她。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!