網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月21日 星期二

亞洲電影大獎2017:亞洲電影大獎:溫碧霞飛釘透白底搶鏡! __,亞洲電影大獎,溫碧霞,

嘩,好搏喎!50歲藝人溫碧霞以嘉賓身份出席《第十一屆亞洲電影大獎入圍名單》活動,她以蝦肉色的超低胸、大露背晚裝示人,本來已經好性感,但現場所見,佢仲疑 ...


嘩,好搏喎!

50歲藝人溫碧霞以嘉賓身份出席《第十一屆亞洲電影大獎入圍名單》活動,她以蝦肉色的超低胸、大露背晚裝示人,本來已經好性感,但現場所見,佢仲疑似飛釘同若隱若現咗條白色底底出嚟添,真係去到盡喎,不過佢就坦言已打晒底做足準備工夫。

而溫碧霞表示作為電影人,要支持電影活動,又透露其工作室之後打算開拍一套以她自己於調景嶺成長的故事為藍本的電影,由幾歲演到中年,自己會參與演出,而十多歲的階段則會找新人去演,希望今年順利開拍成功。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!