網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月21日 星期二

冇仔錫?陳瀅何雁詩巴黎鐵塔下咀嘴勁尷 __,陳瀅,何雁詩,

喂呀~人哋幻想中係好浪漫㗎嘛!!!無綫小花陳瀅、何雁詩同劉佩玥(Moon)出名好姊妹,不時都會搞個單身「女」行團!而今次其中兩人去咗歐遊過二人世界,仲 ...


喂呀~人哋幻想中係好浪漫㗎嘛!!!

無綫小花陳瀅、何雁詩同劉佩玥(Moon)出名好姊妹,不時都會搞個單身「女」行團!而今次其中兩人去咗歐遊過二人世界,仲激到要喺巴黎鐵塔下咀嘴𠻹!

佢哋就係陳瀅同何雁詩喇,去到邊影到邊,又比利是、荷蘭、巴黎咁,睇見都令人羨慕!而呢日陳瀅就喺Instagram上載咗條片,就話要喺艾菲爾鐵塔(巴黎鐵塔)下Share Kiss,之後就見到何雁詩咀咗埋去,點知唔似拍戲咁浪漫,兩人咀完之後勁尷大笑!

正當個個都想好恨同女神錫錫時,何雁詩竟然回覆:「Who would not want to have an awkward kiss with 女神?…me.」(邊個唔想同女神有個尷尬一吻,就係我!)不過唔少網民都讚好Sweet,仲笑言「係愛呀」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!