掃呢頁CODE去手機

2017年3月5日 星期日

趙哲妤抱B女返港 經手人人間蒸發 __,趙哲妤,

冇咗個爸!Uny至今都唔肯講邊個係經手人!趙哲妤去年聖誕前到馬來西亞工作期間,在當地突然早產誕下只有4磅多的女嬰Natalie,並於當地坐月及休養,闊別兩個半月後,現時BB已重約11磅,她才安心母女回港。出生文件缺父名Uny終於抱着女兒由馬來西亞首度返港,好友筱靖更專程飛往當地接母女二人回來,同行還有作曲人張佳添,但BB經手人完全冇影。Uny曾透露多年來只有一個男友,是做金融的生意人,十分低調,因 ...


冇咗個爸!Uny至今都唔肯講邊個係經手人!

趙哲妤去年聖誕前到馬來西亞工作期間,在當地突然早產誕下只有4磅多的女嬰Natalie,並於當地坐月及休養,闊別兩個半月後,現時BB已重約11磅,她才安心母女回港。

出生文件缺父名

Uny終於抱着女兒由馬來西亞首度返港,好友筱靖更專程飛往當地接母女二人回來,同行還有作曲人張佳添,但BB經手人完全冇影。Uny曾透露多年來只有一個男友,是做金融的生意人,十分低調,因此令她不敢多提這BB的經手人。一路表現瀟灑、完全不介意母兼父職的Uny,原來有苦自己知,據知她臨盆前一直未能與對方聯絡上,經手人恍如人間蒸發,對Uny與BB的事不聞不問,更別說是到馬來西亞探望母女,故Uny無奈之下,BB的出生文件上亦沒有填寫爸爸的名字。

昨午2時許,抱着囡囡的Uny流露一臉母愛出閘,身旁的筱靖則幫忙拿着BB衫及一些隨身用品。Uny接受東網訪問說:「我會同囡囡定居香港,趕住返嚟見婆婆。(BB第一次搭飛機有冇問題?)佢好乖,我準備晒奶同奶嘴,但佢全程瞓覺唔使用。」談及榮升人母的感受?她笑說:「依家佢就係我工作嘅原動力,不過我生B之前好努力工作,依家想留多啲時間陪囡囡成長。(BB見咗爸爸未?)我就係BB嘅爸爸同媽咪,身兼父職。」Uny明顯已收身成功,她謂因餵母乳,自然有S形身材,希望能餵母乳一年。問到囡囡的中文名及跟誰姓?她只說:「秘密。」

不排除再生

至於逗留在馬來西亞兩個多月的感受?Uny即眼泛淚光說:「我由一個朋友都冇,到依家有二十幾個朋友,月子中心啲人好好,頭先都係流住淚送我走,好感動!」Uny謂現在人生充滿愛,女兒就是她的生命,並笑說:「有時明明好飽都會食晒啲嘢,因為想身體強壯啲,將最好嘅畀囡囡。(想唔想搵個另一半照顧你哋?)依家唔諗呢啲,只要BB開心健康就得。」問到會否再生時?她說:「將來遇到合適嘅人都會想,想BB有個細佬妹。」又指女兒是最美麗的一份「意外」禮物。問到會否擺百日宴?她謂仍未決定,但一班朋友就很鼓勵表示要慶祝。

當問到BB爸爸是否有幫手撫養或有否探望時?Uny一概不答,只說:「我係母兼父職,BB爸爸係點唔係重點,我唔放在眼內,最重要唔好影響我心肝寶貝嘅成長,前面嘅路好長,我會令佢好幸福。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!