掃呢頁CODE去手機

2017年3月5日 星期日

燒手指兼額頭寫賤字 陳豪畀李佳芯玩殘 __,李佳芯,陳豪,

陳豪畀李佳芯玩到殘,陰公豬囉!藝人陳豪、歐陽震華(Bobby)、張繼聰(阿聰)及李佳芯齊為無綫新劇《誇世代》開工,以「港版霍金」造型上陣的陳豪無須講對白,全程齋坐睇書,認真舒適,但原來好戲在後頭,另一場戲份則講述癱瘓的陳豪坐在車廂中,被不咬弦的李佳芯碰個正着,結果慘被蹂躪,既於其額頭上寫上「賤」字、又喪抓其心口、彈耳珠兼於陳豪手指上點火,最後Bobby及阿聰趕至喝停。努力操Fit晒肌雖然鏡頭前的陳 ...


陳豪畀李佳芯玩到殘,陰公豬囉!

藝人陳豪、歐陽震華(Bobby)、張繼聰(阿聰)及李佳芯齊為無綫新劇《誇世代》開工,以「港版霍金」造型上陣的陳豪無須講對白,全程齋坐睇書,認真舒適,但原來好戲在後頭,另一場戲份則講述癱瘓的陳豪坐在車廂中,被不咬弦的李佳芯碰個正着,結果慘被蹂躪,既於其額頭上寫上「賤」字、又喪抓其心口、彈耳珠兼於陳豪手指上點火,最後Bobby及阿聰趕至喝停。

努力操Fit晒肌

雖然鏡頭前的陳豪無力反擊,但鏡頭後的他卻與眾人不停說笑,氣氛愉快,陳豪謂:「角色係會有少少講我唔郁得嘅戲份,幾好玩,淨係坐喺度。(有冇睇霍金套戲取經?)唔使,演員係要有新鮮嘅框架去發揮,同埋又加入好多搞笑嘅情節,大家到時就要睇吓我坐喺度點搞笑。」對於劇中將要晒肌,陳豪透露正努力舉鐵及打拳,但相信仍需要一段時間才成事,問到太太陳茵薇可有為他度身訂造餐單?陳豪笑謂:「又冇,佢要照顧三個小朋友夠晒忙,所以我自己顧自己。」

撐麥美恩拍拖

而首度演喜劇的李佳芯則表示有難度,她謂:「我一路吸收緊點演,呢場戲係我要主導個節奏,終於明白到啲人話喜劇唔易做,不過陳豪都好好,對戲時都一齊研究點會好啲。」對於「是非精」成員麥美恩新戀情傳聞,李佳芯力撐好友謂:「拍拖唔出奇,佢都好多人追,支持佢。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!